انقدی کع این دیر سین زدنع
یا سین زدنو جواب ندادن منو اذیت میکنع
حاضرم هرکاری بکنم ولی نکنن اینکارو باهام
-آیمآه؛
کاش اون دستم که باهاتون دست داد میشکست³
کاش اون دستم که باهاتون دست داد میشکست⁴
من آدم کینه ای نیستم و زود فراموش میکنم
ولی خدا نکنه چیزی خیلی اذیتم کنع
تا قیام قیامت یادم میمونعو اذیت میشم بخاطرش....
ولی کلمه دوست دارم
خیلی قشنگع
به خیلیا گفتم
ولی دیگه نمیگم
چون از دوست داشتنم سواستفادع کردن
چون نفهمیدن وقتی میگم دوست دارم از اعماق وجودم میگم
ولی دیگه دوست ندارم خیلیاتونو؛
من نمیگم خیلی آدم خوبیم
ن من آدم خوبی نیستم
ولی کاش واقعا یسری خانواده ها حداقل ادم بودنو
فقط ادم بودنو یاد بچه هاشون بدن
که فردا حیوون نشن بیوفتن به جون مردم