ارع من میخندم
یا دارم میخندم
یا دارم چرتو پرت میگم
ولی یه بغضی در کنار اون خنده ها هس که کسی نمیبینتش...
خیلی خودمو کنترل میکنم چیزی نگم کسی ناراحت شه حتی اگه خودم ناراحت شم
و خیلی خودمو کنترل میکنم به یسریاتون فحش ندم!
جلومو اگه بگیرین برا کاری که میخوام بکنم
یجوری وحشی میشم
که ممکنع همتونو گاز بگیرم🙃
من تیکه نمیندازم
ده بار سکوت میکنم
بار یازدهم یجوری جوابتو میدم مجبورشی
شب تا صب به معنیش فک کنی