خیلی خودمو کنترل میکنم چیزی نگم کسی ناراحت شه حتی اگه خودم ناراحت شم
و خیلی خودمو کنترل میکنم به یسریاتون فحش ندم!
جلومو اگه بگیرین برا کاری که میخوام بکنم
یجوری وحشی میشم
که ممکنع همتونو گاز بگیرم🙃
من تیکه نمیندازم
ده بار سکوت میکنم
بار یازدهم یجوری جوابتو میدم مجبورشی
شب تا صب به معنیش فک کنی
من دوست ندارم تو مجازی و بین رفیقای مجازیم با اسم اصلیم صدا شم خب؟
مها رو بیشتر دوس دارم
مها صدام کنین...