جلومو اگه بگیرین برا کاری که میخوام بکنم
یجوری وحشی میشم
که ممکنع همتونو گاز بگیرم🙃
من تیکه نمیندازم
ده بار سکوت میکنم
بار یازدهم یجوری جوابتو میدم مجبورشی
شب تا صب به معنیش فک کنی
من دوست ندارم تو مجازی و بین رفیقای مجازیم با اسم اصلیم صدا شم خب؟
مها رو بیشتر دوس دارم
مها صدام کنین...
من دیگع نمیتونم
واقعا خستم
واقعا نمیدونم اینهمع فشار برا چیع
اینهمع استرس برا چیع؟!
نع آدما رو نباید تو عصبانیت شناخت
ادما تو عصبانیت نمیفهمن چی میگن
انقد حالشون بده که فقط میخوان خودشونو یجوری تخلیه کنن
پس بیاین بیخیال این حرف بشین