وضعیت منو رفیقم اینجوریه که میفهمیم یکی از یع جا داره میاد سمتمون
با این نع صدایی میاد
ن چیزی میبینیم
قدرتای ماورایی داریم😂
من هیچوقت رو این حساس نبودم کع کسی با رفیقام اوکی شع
اصلا برام مهم نیس
ولی اگه سمت چهار نفر برین ممکنه اول شمارو بکشم بعد خودمو..
-آیمآه؛
من هیچوقت رو این حساس نبودم کع کسی با رفیقام اوکی شع اصلا برام مهم نیس ولی اگه سمت چهار نفر برین ممک
و در ظاهر هیچی نشون ندم
ولی من اونموقع دارم میمیرم از فشار...
وقتی هیچکس نبود من بودم
حالا من شدم ادم بدع؟
منی کع تمام تلاشمو کردم برگرده پیشت؟
ماشالا بع اینهمه معرفت...