من هیچوقت رو این حساس نبودم کع کسی با رفیقام اوکی شع
اصلا برام مهم نیس
ولی اگه سمت چهار نفر برین ممکنه اول شمارو بکشم بعد خودمو..
-آیمآه؛
من هیچوقت رو این حساس نبودم کع کسی با رفیقام اوکی شع اصلا برام مهم نیس ولی اگه سمت چهار نفر برین ممک
و در ظاهر هیچی نشون ندم
ولی من اونموقع دارم میمیرم از فشار...
وقتی هیچکس نبود من بودم
حالا من شدم ادم بدع؟
منی کع تمام تلاشمو کردم برگرده پیشت؟
ماشالا بع اینهمه معرفت...
یوقتایی با یسری پیاما بدون اینکه بفهمم خیلی اروم لبخند میزنم
لطفا فرستنده یکی از اون پیاما باشین