بعد صد سال میای
سرد رفتار میکنی
انگار نه انگار یروزی منی ام بوده
بعد ادعای رفاقتو صمیمیت داری...
تو داری کارمای کاری که کردیو پس میدی عزیزم
وقتی تو با اون بدبخت اینجوری رفتار میکنی
خب اون یکیم با تو اینجوری رفتار میکنع...
بازم با اون همیشگیا(زنداییا)
ولی واقعا من همیشه طرف اونی بودم که حق باهاش بوده
حتی اگع اونی که حق باهاش نیس رفیقم باشه