eitaa logo
‹؏ـقیلہ‌بنے‌هاشم⁶⁹🇵🇸›
3.4هزار دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
4هزار ویدیو
144 فایل
اگر‌به‌خاطر«حمایت‌ازوطن»متهم به ساندیس‌خوری می‌شویم؛ماساندیس‌خوری‌را ترجیح‌می‌دهیم به «وطن‌فروشی» ساندیس‌خورهم‌که‌باشیم، الحمدلله جیــره‌خوارِدشمن نیستیم🔥! ناشناس' @AGHILEH_BANIHASHEM_69 کپی : همه جوره حلالِ ..
مشاهده در ایتا
دانلود
🌼شیخ حسین انصاریان: خنجر به ایمانِتان میزند و چیزی جز به زندگی تان اضافه نمیکند. این همه نگاه خوب وجود دارد. مثل نگاه به چهره پدر مادر، عالم ربانی ، نگاه به قرآن و نگاه با محبت به زن و بچه که این‌ها است.
فروش تجهیزات ایرانی میکروالکترونیک به ناسا و ام ای تی 🔸معاون برنامه ملی میکروالکترونیک: مرکز ملی پیشران طراحی تراشه راه اندازی شده است که این مرکز با هدف رفع مشکلات در طراحی ریزتراشه ها ایجاد شده و یک زیر ساخت ملی و فرادانشگاهی است و در انحصار یک استاد و یا یک دانشگاه نیست. همه می توانند در کشور از این مرکز استفاده کنند. 🔸برخی شرکت های حوزه میکروالکترونیک موفق به صادرات تجهیزات و افزارهای میکروالکترونیک به ناسا و MIT شده اند و حتی برخی شرکت ها ۱۵ دفتر در دنیا دارند ‌و صادرات خوبی هم دارند./جهان خبر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❓مسابقات جهانی مثل فوتبال، بسکتبال و... برای چی ساخته و جهانی شدند؟ 🔻۱۵۰ نفر (یهودی و صهیونیست) برای میلیاردها انسان تصمیم می‌گیرند 🔹️بعد از افشای این مطالب توسط بیل‌کوپر، وی در سال ۲۰۰۱ با شلیک پلیس آمریکا کشته شد.
تو فقط دست به زانو مزن و گریه مکن گیرم ای‌شاه کسی نیست، خودم نوکرِ تو (:
دیگه دنیا بدون تو به من نمیسازه میبینمت چشمت هنوز بازه برا تو میخونم لالایی :)💔 برا تو میخونم لالایی :)💔 برا تو میخونم لالایی :)💔
هوهویِ‌تیری‌آمدُقلبی‌شکسته‌شد💔'
پسرم از نفس افتاد... به دادم برسید داد از این همه بی داد به دادم برسید
🌹صاحب مکیال المکارم می‌نویسد: یکی از دوستان صالح من در عالم خواب مولا صاحب الزمان سلام الله علیه را دید که فرمودند: من دعاگوی هر مؤمنی هستم كه پس از ذكر مصائب حضرت سيدالشهداء سلام الله علیه برای تعجیل فرج و تأیید من دعا كند! 📓مکیال المکارم بخش۶ ذیل قسمت۲۹
✅ عزم ایرانیان در آخرالزّمان...
پزشکیان : چین و روسیه را «دوستان دوران سختی» هستند و افزایش همکاری «دوجانبه» و «چندجانبه» با آنان از طریق «بریکس، شانگهای و اوراسیا» در اولویت است .
افرادی که به رأی دادند، پای درست و غلط انتخاب خود بایستند!
VID_20240713_10-1720858232307.mp3
940.6K
💢 ماجرای جالبِ طراح لباس‌های برهنه!!! 📙 بخشی از کتاب خاطرات سفیر
جوان‌هااگربخواهندازدستِ‌شیطان‌ راحت‌شوند‌‌، بایدعشق‌به‌ را دروجود‌خودزنده‌نگه‌دارند🖐🏼🚶🏽 _حاج‌حسین‌یکتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
من جز تُ از هر ؏ـشقی توبهـ کردم اینی کــــه میگمو تجربه کردم ؛ ♥
⚠️ دولت شهید رئیسی تنها دولتی است که در آن نه تنها بدهی دولت افزایش پیدا نکرده، بلکه ۵۰۰هزار میلیاردتومان بدهی دولت قبل رو هم پرداخت کرده ❗️بدهی فعلی دولتی که آقای پزشکیان میخواهد تحویل بگیرد، در دولت روحانی ایجاد شده و به دولت های بعدی رسیده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سخنان بی سابقه سعید جلیلی درباره فساد کرسنت و بیژن زنگنه: اگر ابعاد پرونده کرسنت مشخص شود، (زنگنه) به جای مناظره باید دنبال سوراخ موش بگردد. تا امروز اصلاً بابک زنجانی را ندیده‌ام. دادگاه کرسنت در حال برگزاری است؛ اگر ابعادش برای مردم باز شود، [امضا کنندگان کرسنت] از ترس مردم باید دنبال سوراخ موش بگردند. این صداهایی که بلند شده به دلیل نزدیک شدن موعد رأی دادگاه است.
اونجا ك امام حسین موقع دفن شش ماهه‌اش میگه : قبر اما عجیب تاریك است ، کودکم کوچك است ، می‌ترسد . .