eitaa logo
یا علی مدد حیدر
320 دنبال‌کننده
679 عکس
611 ویدیو
331 فایل
ارتباط با ما @A110_F135 لینک دعوت https://eitaa.com/joinchat/2153054208C936e9b12da
مشاهده در ایتا
دانلود
بی روی علی شعر من آرایه ندارد بی اذن علی، نطق، درونمایه ندارد بی نام علی قرآن یک آیه ندارد بی حب علی دین بخدا پایه ندارد عمری پدرم گفت که فرزند خلف باش یعنی که فقط بنده ی سلطان نجف باش یاسین رخ و رحمان دل و توحید مقام است با حکم غدیر آمده، پس کار تمام است "سلطان جهانش به چنین روز غلام است" ذکر لب مولا صلوات است و سلام است هم شان علی کیست؟ اگر هست بیاید! بالاتر از این دست محال است بیاید هم جاذبه هم دافعه دارد، به تعادل توصیف گر روی گل او شده بلبل نقل است که شاعر شده حافظ به توسل "لاحول و لاقوه الا بتغزل" ایجاز رباعی ست، بلندای قصیده ست از دفتر اشعار خدا، بیت گزیده ست خورشید شده آینه گردان جمالش خوردند ملایک همگی غبطه به حالش گشتم، به خدا نیست کسی مثل و مثالش میراث محمد، صلواتی ست که آلش کس نیست به جز فاطمه و حیدر و اولاد با آل علی هرکه در افتاد بر افتاد تاریخ عرب، فاتح خیبرشکن اش خواند "او" بود که پیغمبر اسلام، "من"اش خواند صدآیه ی نازل نشده از دهنش خواند استاد سخن،فاطمه، صاحب سخن اش خواند کو آنکه قدم جای قدومش بگذارد جز او احدی خطبه ی بی نقطه ندارد برده ست خدا نام از او داخل انجیل موسی به لبش نادعلی داشت لب نیل داده ست به فرمان علی گوش، ابابیل پیغامبری را علی آموخت به جبریل این ها همگی هیچ، بگو معجزه اش چیست اعجاز علی اینکه کسی مثل علی نیست عدل علوی دست عقیل است در آتش گیرم بزند دشمن او پشت در آتش لطفش به گنهکار چون آبی ست بر آتش شاعر! نزند دست بر این شعر تر، آتش در آتش سوزنده و بی سایه ی محشر بر چادر زهرا متوسل شو و بگذر عشق علی و فاطمه تکرار ندارد جز فاطمه عالم گل بی خار ندارد جز با در این خانه، گدا کار ندارد این خانه دری دارد و دیوار ندارد در کوچه ی باریک علی آه...چه ها شد هر بار گدا حاجتی آورد، روا شد محمدحسین ملکیان بازگشت (ولادت) فهرست .
5.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بی روی علی شعر من آرایه ندارد بی اذن علی، نطق، درونمایه ندارد بی نام علی قرآن یک آیه ندارد بی حب علی دین بخدا پایه ندارد عمری پدرم گفت که فرزند خلف باش یعنی که فقط بنده ی سلطان نجف باش یاسین رخ و رحمان دل و توحید مقام است با حکم غدیر آمده، پس کار تمام است "سلطان جهانش به چنین روز غلام است" ذکر لب مولا صلوات است و سلام است هم شان علی کیست؟ اگر هست بیاید! بالاتر از این دست محال است بیاید هم جاذبه هم دافعه دارد، به تعادل توصیف گر روی گل او شده بلبل نقل است که شاعر شده حافظ به توسل "لاحول و لاقوه الا بتغزل" ایجاز رباعی ست، بلندای قصیده ست از دفتر اشعار خدا، بیت گزیده ست هم جاذبه هم دافعه دارد، به تعادل توصیف گر روی گل او شده بلبل نقل است که شاعر شده حافظ به توسل "لاحول و لاقوه الا بتغزل" ایجاز رباعی ست، بلندای قصیده ست از دفتر اشعار خدا، بیت گزیده ست بازگشت (ولادت) فهرست .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
6.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 🔸 (ره) موضوع ولادت علی ع تو کعبه ی معظمه شوخی مپندار امر سهلی ندان بزرگ است واقعا از اول خلقت تا حالا الی یوم القیامه این موضوع بی سابقه و بی لاحقه آن هم به این کیفیت که خدا می خواهد معرفی کند ای بشر علی برای عالم اعلی است مریم بنت عمران در وقت ولادت حضرت مسیح در خارج بیت المقدس وضع حملش شد اما فاطمه بنت اسد فرمود مرا خدا به شرف این مولود تو خانه اش برد عجیب است مریم را گفتند برو بیرون دیگر بیش از این معرفی آیا ممکن است؟ چه جور معرفی کند خدا علی را که به این بشر واقعا اگر هیچ نبود از آیات الاهیه معرفی های الهی همین موضوع بس است. بازگشت (ولادت) فهرست .
12.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این صحبتهای عالم اهل سنت رو در مورد ولادت آقا امیرالمومنین علیه السلام در کعبه باید با آب طلا نوشت - امیرالمومنین مسلمان به دنیا آمدند بازگشت (ولادت) فهرست . .
02.mp3
4.69M
در مسیر بندگی 1324 فتح خیبر فقط علی می‌خواست از فلانی که بر نمی‌آید هر که گوید خداست، حق دارد آدم از کعبه در نمی‌آید بازگشت (ولادت) فهرست .
پیامبر اکرم صلی‌الله علیه وآله فرمودند: حَرُمَتِ النَّارُ عَلَى مَنْ آمَنَ بِي وَ أَحَبَّ عَلِيّاً وَ تَوَلَّاهُ، وَ لَعَنَ اللَّهُ مَنْ مَارَى عَلِيّاً وَ نَاوَاهُ. آتش بر هر آن کسی که به من ايمان آورد و على را دوست بدارد و سرپرستى او را بپذيرد، حرام گرديده است و نفرين خدا بر هركس كه با على جدال كند و قصد دشمنى با او نمايد. عَلِيٌّ مِنِّي كَجِلْدَةِ مَا بَيْنَ الْعَيْنِ وَ الْحَاجِبِ. على نسبت به من همچون پوست ميان چشم و ابرو (یعنی پلک چشم) است. 🔺 الأمالي (للطوسي)، ص:۲۹۵ بازگشت (ولادت) فهرست .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا