به نظرتون اونایی که فحش میدن اینجوری نیستن که "وای من چقدر بامزهام که فحش میدم ، منو ببینید"
هدایت شده از دشت پونه های وحشی
میخواستم فریاد بزنم و از او بخواهم ک نرود اما چ حقی داشتم ک او را از رفتن باز دارم وقتی خوشبختیاش در آغوش کس دیگری بود.
نامه نوشتن واقعا لاولنگوئجمه ، از این به بعد دیگه حرف نمیزنم و فقط نامه و نوشتن ..
شاید عشق از بدو خلقت در انسان دمیده شده و آنها هستند که باید به دنبالش بگردند و پیدایش کنند ؟
~ آمازون ~
زبانم زبانش را لمس کرد و چقدر شیرین زبان بود ..
یقیندارمکهباشیرینزبانـیکشتهمیدادی
که قنادی نهاد اسم″زبان″را روی شیرینی
~ آمازون ~
یقیندارمکهباشیرینزبانـیکشتهمیدادی که قنادی نهاد اسم″زبان″را روی شیرینی
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا