هدایت شده از نیاز؛
برگرد ایتوسل شبزنده دارها
پایان بده به گریهی چشم انتظارها
از یک خروشِ نالهی عشاق کویِ تو
«حاجت روا شوند هزاران هزارها»
یک بار نیز پشتِ سرت را نگاه کن
دل بسته این پیاده به لطف سوارها ..
ما را به جبر هم که شده سر به زیر کن
خیری ندیدهایم از این اختیارها : )
باید برای دیدنِ تو ″مهزیار″ شد
یعنی گذشتن از همگان ″محض یار″ها ..
یک بار هم مسیرِ دلم سوی تو نبود
اما مسیرِ تو به من افتاده بارها ..
شبها بدون آمدنت صبح ظلمتاند
برگرد ایتوسل شب زنده دارها
این دستها به لطفِ تو ظرف گداییاند
ای ایّهاالعزیـز تمامِ ندارها ..
- علیاکبرلطیفیان .
بعضی وقتا حس میکنم با پیامای کانالم مثل یه فرد افسرده یا پیکمی به نظر میرسم .
سلام خوشگلا ، کلی مراقب خودتون باشید و حتما از خدا بخواید که حق مثل همیشه پیروز این جنگ هم باشه و توکل کنید :)