ولی من کل سال منتظر محرم میمونم؛ میدونی چرا؟ محرم که میاد میتونم هر شب، غم و غصه های یک سالهمو ببرم توی روضه ها و اونجا جا بذارمشون و با کلی حال خوب دوباره به زندگی ادامه بدم : )))
چه حسی داری وقتی بفهمی اسکرین شات گرفتن از دیجی فرم تقلب حساب میشه و تو از همهی سوالای همهی امتحانات اسکرین شات گرفتی که بعد از امتحان چک کنی ببینی درست نوشتی یا نه؟ :))))