کاش نامت را "دوستت دارم" می گذاشتند . آن وقت ، هرگاه که میخواستم صدایت بزنم ، میگفتم : "دوستت دارم" ؟!
کاش از کودکی در کنار تو بودم ؛ و هنگامی که در حیاط بازی میکردی ، روی ایوان می نشستم و برایت پرتقال پوست می گرفتم . آنگاه صدایت میزدم : "دوستت دارم"؟! بیا که برایت پرتقال پوست گرفته ام ! نگران نباش ... یکی اش را خودم خوردم ؛ شیرین است !
و به اینجا که میرسیدم ، لب میگزیدم و سخنم را به زبان نمی آوردم ... اما در دلم میگفتم : مثل خودت !
کاش کنارت بودم آن زمانی که در لا به لای گل ها می دویدی و با دستان کوچکت ، گل ها را از زمین میکندی و کنار هم میگذاشتی تا شبیه دسته گل شوند... اگر بودم ، صدایت میزدم : "دوستت دارم" ؟! یکی از آن قشنگ هایش را به من میدهی ؟ و تو با لبخندی که بوی گل ها را گرفته بود ، به سمتم می دویدی و من نگران از اینکه حواست پرت شود و خدایی ناکرده زمین بخوری ؛ چشمانم را می بستم . اما هنگامی که صدای نفس هایت به من نزدیکتر میشد ، خیالم راحت میشد و چشمانم را باز میکردم ...:)
با اینکه گل ها در دستان مشت شده ات له میشدند ؛ اما دستانت را که بوی دشتی پر از گل های کوچک و بزرگ می دادند را میگرفتم و باز میکردم ؛ و گل ها را آرام از لا به لای انگشت های کوچکت بیرون می آوردم ...
اگر آن زمان که میخواستی به مدرسه بروی ،کنارت بودم ؛ هنگامی که میخواستم وسایلت را آماده کنم ، تکه کاغذ های کوچکی که روی آنها "دوستت دارم" نوشته شده بود را ، روی کتاب ها ، مداد ها ، پاک کن و تراشت می چسباندم و با چسباندن هر کدام از آنها ، بلند میگفتم : "دوستت دارم" !
اگر آن روز ها کنارت بودم ، هنگامی که از مدرسه بر میگشتی و من ، کاغذ نقاشی ات را میدیدم که با لبی خندان و چشمانی براق ، آن را به سینه ات چسبانده ای ؛ میفهمیدم که امروز هم در مسابقه نقاشی برنده شده ای ! لیکن ، خودم چیزی نمیپرسیدم ؛ صبر میکردم تا خودت بگویی :)
و تو ، هنگامی که میدیدی من چیزی نمیپرسم ، با ذوق میپرسیدی : حدس بزن امروز چه کسی در مسابقه نقاشی برنده شد ؟ و من با صدایی بلند میگفتم : "دوستت دارممممم" !
اگر نامت "دوستت دارم" بود ، بی شک ،هزاران برابر بیشتر از الان ، از من "دوستت دارم" را میشنیدی...
برای مثال : در آخر همه حرف هایمان ، با صدایی آرام و خجالتی همیشگی ، میگفتم : دوستت دارم "دوستت دارم"...:)
قلمِ تسنیم .
بدترین چیز اینه که حس کنی طرف مقابلت یک درصد اون چیزی که برات مهمه براش مهم نیستی .