"اللَّهُمَّ عَلِّمْهُ الْكِتَابَ
پروردگارا! به وی فهم و درک قرآن، عنايت فرما
:>>>>>>>
اِقرَاء .
+ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلَيْكُمْ رَقِيبًا نساء¹
خدا میگه«حواسم بهت هست و مراقبتم..»
وقتی انقدر قشنگ میگه ؛ لطفا نه نگرانی برای مسیر آرزوهات داشته باش و
نه غصه اشو بخور اون همیشه
و همه جا کنارته... بهش اعتماد کن✨❤️🩹