اِقرَاء .
+ إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلَيْكُمْ رَقِيبًا نساء¹
خدا میگه«حواسم بهت هست و مراقبتم..»
وقتی انقدر قشنگ میگه ؛ لطفا نه نگرانی برای مسیر آرزوهات داشته باش و
نه غصه اشو بخور اون همیشه
و همه جا کنارته... بهش اعتماد کن✨❤️🩹
خدا میرسه به دادِ دلت دقیقا همونجایی
که از همهی دنیا بُریدی...
«و تظُن انها النهاية و فجأة يُصلح الله كل شئ…!»
و فکر میکنی که به انتها رسیدی
ولی در یک لحظه خدا همه چیز رو درست میکنه...💛