یا صاحب الزمان
اگر مرگ به سراغم آمد
وهنوز همدیگر را ندیده بودیم ، فراموش نکن!
من خیلی دیدنت را آرزو میکردم...
اللهم عجل لولیک الفرج♡
«إِنَّ الْأَمْرَ كُلَّهُ لِلَّهِ»
سر رشتهی همهی کارها به دست خداست
پس با خیالِ راحت بسپار به خودش ...