تولدت مبارک باشه خانم ِمعترک 🤍
الهی همیشه زیر سایه امام زمان
'عجلاللهتعالیفرجهالشریف' باشی و
دلت خوش؛ تنت سالم و لبت خندون باشه.
هر چی خیر و خوبیه روزیت بشه و
به نحو احسن حاجت روا شی.
و از تموم لحظات عمرت بهترین استفاده رو کنی و
هیچ وقت نگی ای کاش.. :))))
هدایت شده از شــَمیم .
چقدر خوبه ادم از اطرافیانش انرژی مثبت بگیره،
مثلا وقتی پیام میده خوشحال بشی ذوق کنی بری ببینی چی برات فرستاده
نه که...