اِقرَاء .
فقط دلتون به اهل بیت خوش باشه . ❤️🩹🤌🏻 '
به گفته مادر شهید : پدر شهید جلادتی برای به دنیا اومدن فرزندشون چهل شب مسجد جمکران رفتن و پانزدهم شعبان که ایشون به دنیا اومدن بخاطر امام زمان 'عج' اسمشو سید مهدی گذاشتن. (:
تولدت مبارک آقا سید مهدی*
هدایت شده از مکملِمن ؛
غمگین تر از غروب جمعه
غروب نیمه شعبانه که جمعه س .
فکرکن کل شهر چراغونی بشه
شیرینی و شربت و شادی ،
بعد خود اونی که تولدشه نیاد❤️🩹!
اِقرَاء .
غمگین تر از غروب جمعه غروب نیمه شعبانه که جمعه س . فکرکن کل شهر چراغونی بشه شیرینی و شربت و شادی ، ب
" حول حالنا بظهور الحجة "
AQRA133.205ca299-5368-422a-ad5a-9b4130319037.mp3
زمان:
حجم:
6.8M
فاطمهی ِثاني((((:
12.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امشب اومدم بگم آرزوم اینه؛
دوباره چراغای حرم دخترت روشن بشه...
دخترت از تاریکی میترسه حسین جان.