| یا رّبَّ اِنَّ لَنا فیکَ اَملا ً طَویلاً کَثیراً |
خدایامارویشماخیلیحساببازکردیم
-دعایابوحمزه-
اِقرَاء .
اینجاغریبوآشنارامیشناسند(:
آیینه کاری حرمت ذره پروریست
من دررواق چشم تو تکثیر می شوم . .
دلتنگ*
یه نشدنهایی هست که اولش
ناراحت میشی ولی بعداً میفهمی
خدا چه رحمی بهت کرد که نشد
اونجاست که فقط شکر میکنی …🌱