از همینجا به اونایی که الان صحیح و سالمن سلام میکنم و میخواستم بگم که نگران نباشید من هستم که در همه لحظه ها ،ساعت ها،در تمام شبانه روز و یا حتی چند هفته بجاتون سرما بخورم اصلا نگران نباشید شما همین که صحیح و سالم بمونید برا من کافیه🥺😔😂
به خاطر نت رایگان شبانه بیدار میمونی.
بعد میای استوری میذاری:
فکرش نمیذاره بخوابم!
مخابرات بزنه تو کمرت دروغگو
سلام بر آنهایی که
رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند
و تا ابد به آنانکه پلاکشان را از گردن خویش درآوردند
تا مانند مادرشان گمنام و بی مزار بمانند مدیونیم.
کوچه هایمان را به نامشان کردیم
که هرگاه آدرس منزلمان را میدهیم بدانیم
از گذرگاه خون کدام شهید است که با آرامش به خانه میرسیم.