2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖤🥺
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
https://eitaa.com/ASHassanin
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
عرض سلام خدمت همه فرا رسیدن ایام سوگواری اباعبدالله رو خدمت همه تسلیت میگم خواستم تو این گروه مطرح کنم که قصد داریم چله زیارت عاشورا بگیریم از امروز شروع میشه هر کی قصد مشارکت داره باید تا قبل از ساعت صفر بامداد همون روز قرائت رو انجام بده و در گروه اعلام کنه این گروه مخصوص ختم و چله هست و هر کسی که نیت و نذری داشت که ختم و چله بگیره تو همون گروه جدید اعلام کنه 🙏
https://eitaa.com/joinchat/1817839255Cc2be8f0a25
این گروه عمومی هست میتونید برای هر کسی که خواستید بفرستید
تم مشکی سفید برای محرم
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
https://eitaa.com/ASHassanin
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤