اون جایی بزرگ میشیم
که میفهمیم تنها داراییمون برای رشد کردن
دعای مامان بابامونه.
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
اون جایی بزرگ میشیم که میفهمیم تنها داراییمون برای رشد کردن دعای مامان بابامونه.
الان یسریا میان میگن بروبابا دلت خوشه
ولی حتی اگه تمام جهان هستی بیان با این مخالفت کنن و اون مادر و پدر هررررررررر مدلی هم که باشن
من بازم محکم پای این حرفم وایمیستم.
هدایت شده از ☕️
غصهی دوری از کربلا کم بود
حالا باید غصهی اینکه امروز همش خونه بودمم بخورم💔🏴🇮🇷
ستارهایدرپیساقیوکهکشانش؛!
دیروز: _درپناه خدا +محتاجیم به خدا _ چه سالی بودی؟ +من؟ ۸۵ _ توهم عروسی کنی *ر* میدم. _ امیرعلی به
برای بساط غصهی امشب فقط اینو کم داشتم که امیرعلی دوساله زنگ بزنه بگه دلش برام تنگ شده
یکی نیست بهش بگه بزمچه تو تا پریشب خودتو میگرفتی یهو امشب میخوای باهام حرف بزنی؟😭
پ.ن: ببخشید باید غرمو بزنم.