eitaa logo
•↯آویــنــٰـا اِسۜــتؕوࢪ؎🔥💞↯•‌
3.8هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
9.9هزار ویدیو
9 فایل
﷽. . . °• اللَّهُمَّ‌لَاتَکِلْنِی‌إِلَى‌نَفْسِی‌طَرْفَهَ‌عَیْنٍ‌أَبَداً •° ‹‌‌خدایا؛مرایک‌لحظہ‌حتۍبہ‌اندازه‌ۍیک‌چشم‌برهم‌زدن، بہ‌خودم‌وامگذار›:))❤️‍🩹 ✽⇦خادم : @milad191 ✽⇦کپی : ذکر صلوات برای امام زمان (عج)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فاجعه ای به نام سریال های خانگی جیران، یاغی، قهوه تلخ و... امان از متدینین بیسوادی که با دانلود این سریالها هزینه دشمنی با دین و غیرت و ناموس ایرانی را پرداخت می کنند.
جواب این کلیپ بود 😎✌️🇮🇷
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رائفی پور: چرا مردم از برخورد با مفاسد دلشان خنک نمی شود؟ چرا با عاملان وضع موجود برخورد نشد؟! 🔹همانطور که قبلا گفتم همانند حجامت که حجامت شده را نشان خود فرد می دهند باید برخورد با مفسدین را شفاف به مردم نشان دهند 🔹مسئولی که ۶۰ تن طلای کشور را حراج کرد یا مسئولی که ۱۸ میلیارد ذخایر ارزی کشور را به باد داد و برخوردی با آنها نشد. مشی قرآن و پیامبران و ائمه با مفسدان اینگونه نبود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
افشاگری استاد رائفی پور در برنامه شبکه ۱: 🔹امروز به سه هواپیمای ایران تیراندازی شده؛ دشمن به دنبال یک ایجاد یک اتفاق بزرگ است تا دوباره مردم را کف خیابان بیاورد.
🌷 شهید همت: 🌿 پاسدار و بسیجی لازم است ژرف نگر، موقع شناس، روانکاو و در هر زمینه کامل عیار باشد. سپاهی دل خوش نکند به اینکه یک نظامی است و یک رزمنده و جنگجو است، این خوب است و قابل ستایش و افتخار است، اما کافی نیست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به مناسبت میلاد حضرت رسول عشقﷺ اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم🤲✨
🎥تکذیب ادعای رائفی پور در خصوص تیراندازی به هواپیمای مسافری 🔺رئیس سازمان هواپیمایی: ادعای مطرح شده در خصوص تیراندازی به هواپیمای مسافری را تکذیب می‌کنیم، گزارش تایید شده‌ای در این باره نداریم🔸ادعاهای مطرح شده در خصوص حمل و نقل هوایی نباید محلی از اعراب داشته باشد و مسئول اصلی پاسخگویی سازمان هواپیمایی کشوری است🔸درباره ادعای تیراندازی به هواپیما هم گزارش تایید شده نداریم، به عنوان رییس کمیته امنیت هوایی کشوری اعلام می‌کنیم اگر ادعایی هم در این رابطه است آنرا بررسی خواهیم کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نشر حداکثری و بسیار مهم، صحبت‌های عجیب استاد در آنتن زنده صداوسیما و رمزگشایی از یک راز بزرگ احتمالی برای ادامه نا آرامی ها در کشور و همچنین استوری های بسیار مشکوک و توییت «احسان رستگار» خبرنگار و منتقد سینما یکشنبه ممنوع‌التصویری ‎ با حضور در برنامه ثریا تمام شد. پیرو تنوع مباحث بعضی موارد را با کد مطرح کرد. آخر برنامه نکته عجیبی گفت: “امروز به سه هواپیمامون شلیک شد؛ مردم باید بدونن.” در این صوت که از گروهی که بعضی خواص عضوشند به دستم رسیده ماجراهای هواپیماها را توضیح داده .
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 بالاتر از اصحاب پیامبر اعظم(ص)
عبداﷲبن‌محیریز گفته است: به مردی از اصحاب پیامبر -که اوزاعی [از راویان این حدیث] گفته گمان میکنم که کنیه‌اش ابوجمعه بود- گفتم حدیثی از رسول خدا که خودت آن را شنیده باشی برایمان بگو. او گفت حدیثی خوب برایتان خواهم گفت: روزی با رسول خدا صبحانه میخوردیم و ابوعبیدة‌بن‌جرّاح هم با ما بود که گفتیم: آیا مردمانی بهتر از ما هستند، حال آنکه به تو اسلام آوردیم و به همراهت جنگیدیم؟ ایشان فرمود: آری! گروهی از امّتم پس از شما می‌آیند که [ندیده] به من ایمان می‌آورند. 📌 امالی طوسی، مجلس چهاردهم، ص ۳۹۱
قلمت بشکند تاریخ اگر ننویسی که سربازان و جان‌برکفان امام خامنه ای چگونه ایستادند !!! از اعضای خوب مشهدیمون😍✌️🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴پاسخی هنری در جواب آهنگ اعتراضی شروین مُجال | ... خواننده: مجال موسیقی و ترانه: شروین معینی تصویر: ابراهیم سالمی نژاد تشکل فرهنگی عروج
تو این شرایطی که همه مینویسن هشتک ، زن ، زندگی ، آزادی ، جا داشت با یه حرکت ناک اوت بشین ، ما هنو هستیم✋🙂 ارسالی از دبیرستان دخترانه ی علوم و معارف شهید مطهری یاسوج🌸
📌 در ادامه یک پویش دانش آموزی در سطح کشور انجام شد؛ 🧕 *باور دختران دانش آموز مدارس امام رضا(ع)؛ «، عفت، افتخار»* سربندهای جانم فدای رهبر، یا حسین(ع) و یا زهرا(س) را به دست‌شان بستند و در پاسخ به حرکت هدایت شده از سوی معاندین، برای یک شعار که باور قلبی دختران این مدرسه و همه شاگردان مدارس امام رضا(ع) است، هم‌پیمان شدند و روی تخته سیاه کلاس، مشی فاطمی خود را فریاد زدند: «، عفت، افتخار». -مقدس