513.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️ یکی از اعمال شب عاشورا قرائت ۱۰۰۰ مرتبه سوره توحید میباشد، هر تعداد برایتان مقدور هست اعلام نمایید
@shahid_ahmadali_nayeri
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◼️مستان همه افتاده و ساقی نمانده
مظلوم حسینم
عصرتاسوعای حسینی
#یالثارات_الحسین
سیّداخلاص موسوی
کانال بچه های جبهه وجنگ
🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
هدایت شده از فلسطین جنوبی
🔹مسعود پزشکیان در حرم امام: عزت و سربلندی که امروز در کشور ما وجود دارد به برکت رهنمودهای رهبر شهید انقلاب است./ جماران
📲 ایتا | بله | روبیکا | سروش
@felestin_jonubi
خطاب به آن برادر و خواهر دغدغه مند و دلسوز :
🌹لطفا با دقت بخوانید
یکی از بیشترین انتقاداتی که همواره به دولت های مختلف در سالیان اخیر وارد میشده این بوده که
⁉️چرا در حالی که آمریکا ما را تحریم کرده، اما گاه تا نزدیک به ۸۰ درصد از واردات کالاهای اساسی ما ، از شرکت آمریکایی کارگیل (از مبادی مختلف همچون برزیل و ...) است؟
حتی نقاط تسویه ارزی آن کالا نیز به همین میزان در کشور وابسته به آمریکا، یعنی امارات صورت میگیرد؟
این روند که از دولت دوازدهم آغاز شده بود، تا کنون ادامه داشت
در دولت سیزدهم تلاش های زیادی در سطوح کارشناسی و اجرایی برای کاهش این وابستگیها صورت گرفت که هر چند کاهش فاحشی نداشت اما به مانند همیشه که همه چیز در کشور ما سیاست زده می شود
این موضوع نیز در آن موقع سیاست زده شده بود
[[و مخالفین دولت شهید رئیسی(اعم از اصلاحطلب و انقلابی ) روش های جایگزین را تمسخر میکردند!]]
متاسفانه اتفاقی که اکنون افتاده نیز همین است
که آن ۶ میلیارد دلار از پول های بلوکه شده قطر که به صورت اعتباری داده می شود، برای خرید کالاهای اساسی مورد استفاده قرار گرفته که ما سالیانه بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد دلار برای آن هزینه می کنیم
این منابع در اصل همان منابعی بود که قرار بود در سال ۱۴۰۲ با این مکانیسم آزاد گردد
بنابراین و به هر حال ما باید بخش اعظمی از پولهایی که در اختیارمان قرار میگیرد را صرف خرید کالاهای فوق و حساس کنیم
و طبعا با پول حاصل از صادرات نفت که از طرق مختلف استحصال می شود می توان برای استفاده های دیگر بهره برد
البته همانطور که گفته شد
موضوع زیرساختِ دورزنی تحریم از مبادی تحت کنترل دشمن ، یک مسئله اساسی در کشور است
و باید راهکارهایی خصوصا در دوران پساجنگ اتخاذ شود
جنگ اخیر باعث شد که اتکای ما به امارات خود به خود کاهش یابد و به سایر مبادی مانند پاکستان و عمان تغییر یابد که اگر این متنوع سازی در هر دو عرصه گسترش یابد و بتوانیم خود را از زیرساخت های تحت نظارت دشمن جدا سازیم
قطعا یک دستاورد راهبردی برای کشور به دست خواهد آمد
در این میان برخی جملات و عبارات، عملاً هیچ تفاوتی با برخی جملاتی که ما سالها آنها را تمسخر می کردیم ندارد
یادتان هست عده ای می گفتند :
👈جمهوری اسلامی، ایران را به چین و روسیه فروخته است!؟
👈قرارداد کیش ۲۵ ساله کیش و آن همه سر صدا چه ؟ که ما ۸ سال یک وجب خاک ندادیم و الان بدون هیچ می خواهیم نگین خلیج فارس را بدهیم !!
👈جمهوری اسلامی ۴۰ هزار نفر را کشته
👈جمهوری اسلامی سقوط کرده
👈رهبری فوت کرده و مقامات به ونزوئلا فرار کردهاند
👈حماس و حزب الله نابود شده و ...
این جملات کلی، مبهم، دروغ و اغراق آمیز که در گذشته بابِ دل دشمن و در دهان دوست و خودی بود، چه تفاوتی با برخی جملات امروز دارد ؟
مانند :
🤛دادن اورانیوم در برابر کاه و یونجه دارد؟!
🤛گرفتن خوراکی هایی که آغشته به خون رهبر است
🤛مذاکرات خفت بار و پس خون رهبرم چه ؟! و معامله خون و خوراکی!!
⁉️اگر ما برای سالیانِ سال
ضدانقلاب را بابت این جملات مسخره می کردیم
چرا خودمان باید گرفتار اینگونه جملات احساسی و دروغ شدیم بدون آنکه جزئیات و همه جوانب آن را در نظر بگیریم ؟
#بیاطلاعیِ شدید و بدتر از آن موج موج اطلاعاتِ غلطی که بدون هیچ دقت و نظر و فحص و بررسی ، بلای جان انقلاب شده
جای آنکه عقلها باز و دهان ها بسته باشد
دهان ها کاملا باز و عقل بسته شده
به کجا چنین شتابان !!؟
#کاوشگر ( اقتباس شده از کانال فاخر #مُحلّل )
@AXNEVESHTESIYASI
آقا جان قبول کنید زیادی حسنظن داشتید
سلام آقا جان
من در این چند دهه، چندین بار برای پدر بزرگوارتان، امام شهیدمان دلنوشته نوشته و اقلی را منتشر و اکثری را به سایت ایشان ارسال نمودم
هر گاه دلم از روزگار میگرفت و دلتنگ میشدم، مینوشتم
امشب که شب عاشورای اباعبدالله الحسین علیهالسلام است و نزدیک اذان صبح، دلتنگ آقای شهیدمان شدم و تصمیم گرفتم برای شما نامهای سرگشاده بنویسم
برای شما که در لحظات سخت امیدواری آمدید و پسند سختپسندان و امید ناامیدان شدید چه برسد به ما که سهلپسند و امیدواریم
آقا جان؛
از روز انتصابتان تا همین لحظه که مشغول نوشتن هستم، لحظه به لحظه منتظر پیامی جدید از شما هستیم تا روشنگر مسیر حرکتمان باشد
اما در این نامهی سرگشاده میخواهم دربارهی پیام آخرتان چند کلمهای با شما درددل کنم
آقا جان؛
برخی پیام آخر شما را پیامی وحدتشکن و اختلاف افکن میدانند و میگویند ایشان که همیشه ما را به وحدت دعوت میکردند؛ چرا این پیام وحدت شکن را دادند؟
راستش را بخواهید این حرف آنها در هدفِ پیام، غلط و در نتیجهی حاصله، صحیح است؛ چون نتیجه، به آنچه میگویند ختم شد؛ یعنی به تَفَرُّق و اختلاف
اما به جِد معتقدم این اختلاف و زخم برداشتن وحدت ملت، نه حاصل پیام شما که حاصل تبیین غلط ما خواص از آن پیام بود
اینجاست که باید بنویسم شما زیادی به ما حسنظن داشتید؛ از ما زیادی انتظار داشتید.
آقا جان؛
شما انتظار داشتید ما با رسیدن این پیام، بتوانیم شخصپرستی و حزبپرستی و نفسپرستی را رها کنیم و به دنبال آنچه از ما خواستهاید برویم
اما انتظارتان محقق نشد
ما نتوانستیم
ما نتوانستیم انتظار شما را برآورده کنیم
کسانی از ما، با دیدن پیامتان گمان کردند در حال از سر باز کردن مسئولیت مذاکرات و تفاهمنامه و گردن نگرفتن نتایج آنها هستید
و کسانی دیگر، «دلسوز و پرتلاش و حسن نظر» را گرفتند و در چشم کسانی که مسئولین را خائن و جاسوس میدانستند فرو کردند
و عدهای نیز «نظر دیگری داشتم» را گرفتند و در چشم کسانی که همهی کارها را در هماهنگی با حضرتعالی میدانستند فرو کردند
اما کم کسی به تبیین وظیفهی اصلی که شما بر دوش ملت گذاشتید توجه کرد
وظیفهی «انتظار تحقق شروط گفته شده»
آقا جان؛
ما نفهمیدیم که اگر شما میخواستید اختلاف نظر خود با اعضای شعام را مطرح کنید تا به پشتوانهی ملت، جلوی امضای تفاهمنامهای، که بر خلاف نظر شماست را بگیرید، قبل از امضای تفاهمنامه، این پیام را صادر میکردید نه اینکه بعد از امضا که دیگر کار از کار گذشته است، پیامتان را صادر کنید تا باعث دودستگی و اختلاف گردد
ما فکر نکردیم که مگر میشود شما که در همهی پیامهای خود بر اتحاد تاکید کرده بودید، این بار بیایید در پیامتان مطلبی بنویسید که مایهی تفرقه و اختلاف باشد؟
آقا جان؛
ما نفهمیدیم که اگر شما میخواستید اختلاف نظر خود با اعضای شعام را مطرح کنید، چرا اعضای شعام بعد از این پیام، اعلام نکردند که رأی خود را پس میگیرند و به نظر شما عمل خواهند کرد.
چرا باید این مسئولیت را بپذیرند و پاسخگوی همهی مشکلات حاصل از این تصمیم و هر مشکل دیگری که رسانههای رقیب، آن را به این تصمیم ربط میدهند، باشند!!
اینکه از نظر خود برگردند و راه و نظر شما را بروند و سپس با #کارشکنی و #فشار آوردن به #معیشت مردم، همهی تقصیرها را متوجه حضرتعالی کنند تا ثابت کنند آنچه آنها قصد پیمودنش را داشتند، از راه و نظر شما نتیجهبخشتر بوده است، با نگاه خائنانه یا منفعتطلبانهای که متهم به آن شدهاند، معقولتر نبود؟
چرا نکردند؟
چون آنها از منظور شما کاملا مطلع بودند و میدانستند هدف این پیام چیست
آنها خوب میدانستند که خطاب شما به ملت بود اما میخواستید دشمنانی که لیاقت مخاطب پیام شما بودن را ندارند متوجه شوند که اگر به این تفاهمنامه پایبند نباشند، راه و نظر دیگری در مقابل آنها قرار خواهد گرفت که در آن، امتیازاتی سنگینتر از دشمن ستانده و امتیازات کمتری داده خواهد شد
آقا جان؛
ما در پیام شما تدبر و تفکر نکردیم
ای کاش این بار سنگین تفکر و تدبر را بر عهدهی ما نمیگذاشتید
ما شخصپرستی و حزببازی و کینههای انتخاباتی را فراموش نکردیم
نه اینکه نمیتوانستیم
در واقع نخواستیم
احساس کردیم موقعیت خوبی برای زدن رقیب است که نباید از دستش بدهیم
یکی رای منفی جلیلی را، نه به جهت همنظر بودن با شما، بلکه به جهت جنگطلبی و میل به ادامهی جنگ تا نابودی زیرساختها تفسیر میکرد و قشر خاکستری را از او میترساند
و دیگری رای مثبت قالیباف را به ترس و عافیتطلبی و فراموشی آرمانها و در مخالفت با نظر شما تفسیر میکرد و نیروهای انقلابی را از گرد او میتاراند
بله آقا جان
زیادی به ما حسنظن داشتید
ما «آن»ی که باید باشیم، نبودیم
کمکاری ما را ببخشید و حلالمان کنید
یوسف ناصری
🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
مداحی آنلاینمداحی آنلاین - روضه سید الشهدا علیه السلام - مهدی رسولی.mp3
زمان:
حجم:
8.9M
🏴 روز نهم بنام حضرت حسین[ع]
🔳 ۱۲۸ مرتبه صلوات
❇️ تمامی صلوات ها به نیت تعجیل در فرج مولا و سربلندی کشور عزیزمان قرائت میشود.
⚫️ نشر با شما
#سربلندی_ایران_عزیز
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
34.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از تبیین واژه "علی الاصول" تا نقد توهین کنندگان به تیم مذاکره کننده
دکتر حدادعادل درباره پیام رهبر معظم انقلاب:
▪️ کسانی که مذاکره کنندگان را به برخی عناوین متهم میکنند ، اقدامشان منطبق با نظر رهبرانقلاب نیست
▪️ پیام رهبر معظم انقلاب نشان از اشراف ایشان است و دست طرف ایرانی را در مذاکره قوی کرده است
🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✏️ به توصیه رهبر شهیدمان به قرائت روزانه کلام الله مجید
🇮🇷 جهت تعجیل در فرج امام زمان[عج]، سلامتی رهبر و پیروزی جمهوری اسلامی ایران و نابودی اسرائیل و آمریکا قرائت جزء۷
۱) آیات ۸۲ تا ۹۵ سوره مائده
۲) آیات ۹۶ تا ۱۰۹ سوره مائده
۳) آیات ۱۱۰ تا ۱۲۰ سوره مائده
۴) آیات ۱ تا ۱۴ سوره انعام
۵) آیات ۱۵ تا ۲۸ سوره انعام
۶) آیات ۲۹ تا ۴۲ سوره انعام
۷) آیات ۴۳ تا ۵۶ سوره انعام
۸) آیات ۵۷ تا ۷۰ سوره انعام
۹) آیات ۷۱ تا ۸۴ سوره انعام
۱۰) آیات ۸۵ تا ۹۸ سوره انعام
۱۱) آیات ۹۹ تا ۱۱۰ سوره انعام
💎 در صورت حضور و مشخص شدن آیاتی که باید قرائت نمایید به آیدی زیر مراجعه نمایید
@shahid_ahmadali_nayeri
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#پیروزی_جبهه_حق
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑وزیر علوم در اجتماع شیعیان ترکیه در ظهر عاشورا: من از کشوری میآیم که یکی از اولاد حسین بن علی به دست یزید زمان کشته شد و هنوز پیکر او روی زمین است. شهید حضرت آیتالله خامنهای...