هدایت شده از فلسطین جنوبی
🔹مسعود پزشکیان در حرم امام: عزت و سربلندی که امروز در کشور ما وجود دارد به برکت رهنمودهای رهبر شهید انقلاب است./ جماران
📲 ایتا | بله | روبیکا | سروش
@felestin_jonubi
خطاب به آن برادر و خواهر دغدغه مند و دلسوز :
🌹لطفا با دقت بخوانید
یکی از بیشترین انتقاداتی که همواره به دولت های مختلف در سالیان اخیر وارد میشده این بوده که
⁉️چرا در حالی که آمریکا ما را تحریم کرده، اما گاه تا نزدیک به ۸۰ درصد از واردات کالاهای اساسی ما ، از شرکت آمریکایی کارگیل (از مبادی مختلف همچون برزیل و ...) است؟
حتی نقاط تسویه ارزی آن کالا نیز به همین میزان در کشور وابسته به آمریکا، یعنی امارات صورت میگیرد؟
این روند که از دولت دوازدهم آغاز شده بود، تا کنون ادامه داشت
در دولت سیزدهم تلاش های زیادی در سطوح کارشناسی و اجرایی برای کاهش این وابستگیها صورت گرفت که هر چند کاهش فاحشی نداشت اما به مانند همیشه که همه چیز در کشور ما سیاست زده می شود
این موضوع نیز در آن موقع سیاست زده شده بود
[[و مخالفین دولت شهید رئیسی(اعم از اصلاحطلب و انقلابی ) روش های جایگزین را تمسخر میکردند!]]
متاسفانه اتفاقی که اکنون افتاده نیز همین است
که آن ۶ میلیارد دلار از پول های بلوکه شده قطر که به صورت اعتباری داده می شود، برای خرید کالاهای اساسی مورد استفاده قرار گرفته که ما سالیانه بین ۱۵ تا ۲۰ میلیارد دلار برای آن هزینه می کنیم
این منابع در اصل همان منابعی بود که قرار بود در سال ۱۴۰۲ با این مکانیسم آزاد گردد
بنابراین و به هر حال ما باید بخش اعظمی از پولهایی که در اختیارمان قرار میگیرد را صرف خرید کالاهای فوق و حساس کنیم
و طبعا با پول حاصل از صادرات نفت که از طرق مختلف استحصال می شود می توان برای استفاده های دیگر بهره برد
البته همانطور که گفته شد
موضوع زیرساختِ دورزنی تحریم از مبادی تحت کنترل دشمن ، یک مسئله اساسی در کشور است
و باید راهکارهایی خصوصا در دوران پساجنگ اتخاذ شود
جنگ اخیر باعث شد که اتکای ما به امارات خود به خود کاهش یابد و به سایر مبادی مانند پاکستان و عمان تغییر یابد که اگر این متنوع سازی در هر دو عرصه گسترش یابد و بتوانیم خود را از زیرساخت های تحت نظارت دشمن جدا سازیم
قطعا یک دستاورد راهبردی برای کشور به دست خواهد آمد
در این میان برخی جملات و عبارات، عملاً هیچ تفاوتی با برخی جملاتی که ما سالها آنها را تمسخر می کردیم ندارد
یادتان هست عده ای می گفتند :
👈جمهوری اسلامی، ایران را به چین و روسیه فروخته است!؟
👈قرارداد کیش ۲۵ ساله کیش و آن همه سر صدا چه ؟ که ما ۸ سال یک وجب خاک ندادیم و الان بدون هیچ می خواهیم نگین خلیج فارس را بدهیم !!
👈جمهوری اسلامی ۴۰ هزار نفر را کشته
👈جمهوری اسلامی سقوط کرده
👈رهبری فوت کرده و مقامات به ونزوئلا فرار کردهاند
👈حماس و حزب الله نابود شده و ...
این جملات کلی، مبهم، دروغ و اغراق آمیز که در گذشته بابِ دل دشمن و در دهان دوست و خودی بود، چه تفاوتی با برخی جملات امروز دارد ؟
مانند :
🤛دادن اورانیوم در برابر کاه و یونجه دارد؟!
🤛گرفتن خوراکی هایی که آغشته به خون رهبر است
🤛مذاکرات خفت بار و پس خون رهبرم چه ؟! و معامله خون و خوراکی!!
⁉️اگر ما برای سالیانِ سال
ضدانقلاب را بابت این جملات مسخره می کردیم
چرا خودمان باید گرفتار اینگونه جملات احساسی و دروغ شدیم بدون آنکه جزئیات و همه جوانب آن را در نظر بگیریم ؟
#بیاطلاعیِ شدید و بدتر از آن موج موج اطلاعاتِ غلطی که بدون هیچ دقت و نظر و فحص و بررسی ، بلای جان انقلاب شده
جای آنکه عقلها باز و دهان ها بسته باشد
دهان ها کاملا باز و عقل بسته شده
به کجا چنین شتابان !!؟
#کاوشگر ( اقتباس شده از کانال فاخر #مُحلّل )
@AXNEVESHTESIYASI
آقا جان قبول کنید زیادی حسنظن داشتید
سلام آقا جان
من در این چند دهه، چندین بار برای پدر بزرگوارتان، امام شهیدمان دلنوشته نوشته و اقلی را منتشر و اکثری را به سایت ایشان ارسال نمودم
هر گاه دلم از روزگار میگرفت و دلتنگ میشدم، مینوشتم
امشب که شب عاشورای اباعبدالله الحسین علیهالسلام است و نزدیک اذان صبح، دلتنگ آقای شهیدمان شدم و تصمیم گرفتم برای شما نامهای سرگشاده بنویسم
برای شما که در لحظات سخت امیدواری آمدید و پسند سختپسندان و امید ناامیدان شدید چه برسد به ما که سهلپسند و امیدواریم
آقا جان؛
از روز انتصابتان تا همین لحظه که مشغول نوشتن هستم، لحظه به لحظه منتظر پیامی جدید از شما هستیم تا روشنگر مسیر حرکتمان باشد
اما در این نامهی سرگشاده میخواهم دربارهی پیام آخرتان چند کلمهای با شما درددل کنم
آقا جان؛
برخی پیام آخر شما را پیامی وحدتشکن و اختلاف افکن میدانند و میگویند ایشان که همیشه ما را به وحدت دعوت میکردند؛ چرا این پیام وحدت شکن را دادند؟
راستش را بخواهید این حرف آنها در هدفِ پیام، غلط و در نتیجهی حاصله، صحیح است؛ چون نتیجه، به آنچه میگویند ختم شد؛ یعنی به تَفَرُّق و اختلاف
اما به جِد معتقدم این اختلاف و زخم برداشتن وحدت ملت، نه حاصل پیام شما که حاصل تبیین غلط ما خواص از آن پیام بود
اینجاست که باید بنویسم شما زیادی به ما حسنظن داشتید؛ از ما زیادی انتظار داشتید.
آقا جان؛
شما انتظار داشتید ما با رسیدن این پیام، بتوانیم شخصپرستی و حزبپرستی و نفسپرستی را رها کنیم و به دنبال آنچه از ما خواستهاید برویم
اما انتظارتان محقق نشد
ما نتوانستیم
ما نتوانستیم انتظار شما را برآورده کنیم
کسانی از ما، با دیدن پیامتان گمان کردند در حال از سر باز کردن مسئولیت مذاکرات و تفاهمنامه و گردن نگرفتن نتایج آنها هستید
و کسانی دیگر، «دلسوز و پرتلاش و حسن نظر» را گرفتند و در چشم کسانی که مسئولین را خائن و جاسوس میدانستند فرو کردند
و عدهای نیز «نظر دیگری داشتم» را گرفتند و در چشم کسانی که همهی کارها را در هماهنگی با حضرتعالی میدانستند فرو کردند
اما کم کسی به تبیین وظیفهی اصلی که شما بر دوش ملت گذاشتید توجه کرد
وظیفهی «انتظار تحقق شروط گفته شده»
آقا جان؛
ما نفهمیدیم که اگر شما میخواستید اختلاف نظر خود با اعضای شعام را مطرح کنید تا به پشتوانهی ملت، جلوی امضای تفاهمنامهای، که بر خلاف نظر شماست را بگیرید، قبل از امضای تفاهمنامه، این پیام را صادر میکردید نه اینکه بعد از امضا که دیگر کار از کار گذشته است، پیامتان را صادر کنید تا باعث دودستگی و اختلاف گردد
ما فکر نکردیم که مگر میشود شما که در همهی پیامهای خود بر اتحاد تاکید کرده بودید، این بار بیایید در پیامتان مطلبی بنویسید که مایهی تفرقه و اختلاف باشد؟
آقا جان؛
ما نفهمیدیم که اگر شما میخواستید اختلاف نظر خود با اعضای شعام را مطرح کنید، چرا اعضای شعام بعد از این پیام، اعلام نکردند که رأی خود را پس میگیرند و به نظر شما عمل خواهند کرد.
چرا باید این مسئولیت را بپذیرند و پاسخگوی همهی مشکلات حاصل از این تصمیم و هر مشکل دیگری که رسانههای رقیب، آن را به این تصمیم ربط میدهند، باشند!!
اینکه از نظر خود برگردند و راه و نظر شما را بروند و سپس با #کارشکنی و #فشار آوردن به #معیشت مردم، همهی تقصیرها را متوجه حضرتعالی کنند تا ثابت کنند آنچه آنها قصد پیمودنش را داشتند، از راه و نظر شما نتیجهبخشتر بوده است، با نگاه خائنانه یا منفعتطلبانهای که متهم به آن شدهاند، معقولتر نبود؟
چرا نکردند؟
چون آنها از منظور شما کاملا مطلع بودند و میدانستند هدف این پیام چیست
آنها خوب میدانستند که خطاب شما به ملت بود اما میخواستید دشمنانی که لیاقت مخاطب پیام شما بودن را ندارند متوجه شوند که اگر به این تفاهمنامه پایبند نباشند، راه و نظر دیگری در مقابل آنها قرار خواهد گرفت که در آن، امتیازاتی سنگینتر از دشمن ستانده و امتیازات کمتری داده خواهد شد
آقا جان؛
ما در پیام شما تدبر و تفکر نکردیم
ای کاش این بار سنگین تفکر و تدبر را بر عهدهی ما نمیگذاشتید
ما شخصپرستی و حزببازی و کینههای انتخاباتی را فراموش نکردیم
نه اینکه نمیتوانستیم
در واقع نخواستیم
احساس کردیم موقعیت خوبی برای زدن رقیب است که نباید از دستش بدهیم
یکی رای منفی جلیلی را، نه به جهت همنظر بودن با شما، بلکه به جهت جنگطلبی و میل به ادامهی جنگ تا نابودی زیرساختها تفسیر میکرد و قشر خاکستری را از او میترساند
و دیگری رای مثبت قالیباف را به ترس و عافیتطلبی و فراموشی آرمانها و در مخالفت با نظر شما تفسیر میکرد و نیروهای انقلابی را از گرد او میتاراند
بله آقا جان
زیادی به ما حسنظن داشتید
ما «آن»ی که باید باشیم، نبودیم
کمکاری ما را ببخشید و حلالمان کنید
یوسف ناصری
🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
مداحی آنلاینمداحی آنلاین - روضه سید الشهدا علیه السلام - مهدی رسولی.mp3
زمان:
حجم:
8.9M
🏴 روز نهم بنام حضرت حسین[ع]
🔳 ۱۲۸ مرتبه صلوات
❇️ تمامی صلوات ها به نیت تعجیل در فرج مولا و سربلندی کشور عزیزمان قرائت میشود.
⚫️ نشر با شما
#سربلندی_ایران_عزیز
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
34.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از تبیین واژه "علی الاصول" تا نقد توهین کنندگان به تیم مذاکره کننده
دکتر حدادعادل درباره پیام رهبر معظم انقلاب:
▪️ کسانی که مذاکره کنندگان را به برخی عناوین متهم میکنند ، اقدامشان منطبق با نظر رهبرانقلاب نیست
▪️ پیام رهبر معظم انقلاب نشان از اشراف ایشان است و دست طرف ایرانی را در مذاکره قوی کرده است
🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✏️ به توصیه رهبر شهیدمان به قرائت روزانه کلام الله مجید
🇮🇷 جهت تعجیل در فرج امام زمان[عج]، سلامتی رهبر و پیروزی جمهوری اسلامی ایران و نابودی اسرائیل و آمریکا قرائت جزء۷
۱) آیات ۸۲ تا ۹۵ سوره مائده
۲) آیات ۹۶ تا ۱۰۹ سوره مائده
۳) آیات ۱۱۰ تا ۱۲۰ سوره مائده
۴) آیات ۱ تا ۱۴ سوره انعام
۵) آیات ۱۵ تا ۲۸ سوره انعام
۶) آیات ۲۹ تا ۴۲ سوره انعام
۷) آیات ۴۳ تا ۵۶ سوره انعام
۸) آیات ۵۷ تا ۷۰ سوره انعام
۹) آیات ۷۱ تا ۸۴ سوره انعام
۱۰) آیات ۸۵ تا ۹۸ سوره انعام
۱۱) آیات ۹۹ تا ۱۱۰ سوره انعام
💎 در صورت حضور و مشخص شدن آیاتی که باید قرائت نمایید به آیدی زیر مراجعه نمایید
@shahid_ahmadali_nayeri
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#پیروزی_جبهه_حق
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑وزیر علوم در اجتماع شیعیان ترکیه در ظهر عاشورا: من از کشوری میآیم که یکی از اولاد حسین بن علی به دست یزید زمان کشته شد و هنوز پیکر او روی زمین است. شهید حضرت آیتالله خامنهای...
34.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اظهارات حدادعادل درباره پیام رهبر انقلاب: از تبیین واژه "علی الاصول" تا نقد توهین کنندگان به تیم مذاکره کننده
▪️ کسانی که مذاکره کنندگان را به برخی عناوین متهم میکنند ، اقدامشان منطبق با نظر رهبرانقلاب نیست.
▪️پیام رهبر معظم انقلاب نشان از اشراف ایشان است و دست طرف ایرانی را در مذاکره قوی کرده است.
پی نوشت :
منصفانه ترین و دقیق ترین تحلیل و تبیین در خصوص بیانیه رهبر معظم انقلاب 👌✅
سید پرهام آریا
#سیاست_شناسی
#سیاه_نمایی_هنر_نیست
#جامعه_نیازمند_فهم_سیاسی_است
هدایت شده از IRANeMA
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«هنرِ انسان در این است که آنچه دیدنی نیست را ببیند»
برادر و خواهر انقلابی
همه ما این قطعات پونزده ثانیه و یک دقیقه ای را می بینیم ک ایشان در کمال جسارت و تعجب اینگونه سخن می گویند
و اکثر افراد به شماتت و توبیخ ایشان پرداختند
اما از خود پرسیدیم که چرا اقای پزشکیان این گونه صحبتی داشتند ؟!
آنکه چشم دیدن ایشان و خدماتش را ندارد قطعا نمی پرسد
اما از خود باید پرسید
از ابتدای ریاست جمهوری ایشان تا همین امروز یک اقلیت همیشه نقّادِ طلبکارِ افراطی، همیشه ورد زبانش است که
۱.پزشکیان پشت مقاومت را خالی کرده است
۲.پزشکیان نمی گذارد که ایران از حزب الله حمایت کند
۳.پزشکیان از نیروهای مسلح حمایت و پشتیبانی نقدی و فعلی نمی کند
۴.میان میدان و دیپلماسی فرسنگ ها فاصله است و دولت پزشکیان نگذاشت که جنگ ادامه پیاده کرده و اسراییل نابود شود
پزشکیان خائن است و نظراتش را به رهبری تحمیل کرده و فشار می آورد
پزشکیان تنگه هرمز را بعد آن همه زحمت میدان ، به دیپلماسی ذلت فروخت.
و ازین باب حرفها که آخر ندارد
وقتی این همه حرف گزاف و تهمت و افترا و بی معرفتی آنهم از سوی همین نیروهای انقلابی و عده ای فریب کار و منحرف علیه شما مطرح شود در حالیکه واقعیت ماجرا کاملا معکوس است چه می کنی ؟
بیایند علنی ب شما بگویند حَیَّ علی الاصول ؟! یعنی چه ؟! یعنی اقای پزشکیان از کج راهه برگرد به خط میدان و رهبری
👈ادامه در پست بعدی ....
👇واقعیت و نیت اقای پزشکیان از پاسخش را ببینید👇
هدایت شده از IRANeMA
حال ایشان در مرکز نظریه پردازی و علم کشور جلسه داشته و مشغول صحبت شدند که سر و صدا نظم جلسه را بهم ریخته بود
یک خانوم فریاد می زد اقای پزشکیان حی علی الاصول !!
ایشان در این هنگام و در پاسخ همه آن تهمت ها و دروغ ها
در مقام پاسخگویی قرار گرفتند
مدل پاسخ دادنشان صحیح نبود
مدل خطابشان صحیح نبود
لازم بود که سنجیده تر پاسخ داده شود
اما هرگز نگوییم ک ایشان در حال منت گذاشتن است
هرگز نگوییم مگه ارثه باباته اینطوری میگی وظیفته بدی
هرگز نگوییم هر یک سال هوافضا سهم ۲۰ میلیونی از نفت دارد و اصلا مال خود هوافضا بود
و بیش ازین حرفها ...
آقای پزشکیان در کمال ناراحتی و در کمال انتظار نداشتن از همه ی انقلابی ها فرمودند
چه کسی گفته بین ما و میدان وحدت نیست ؟
چه کسی می گوید ما از مقاومت حمایت نمی کنیم ؟
چه کسی می گوید ما مانع پیروزی میدان هستیم ؟
چه کسی می گوید بین میدان و دیپلماسی دیوار است ؟
چه کسی ؟
اگر ما اینگونه بودیم
در زمانه ای که برای تامین مایحتاج کشور بشدت به همان ۲۰ میلیون بشکه نیاز داشتیم و اتفاقا سهم خودِ خودِ دولت بود
از صمیم قلب و بروی چشم به عزیزانمان در هوافضا تقدیم نمی کردیم باآنکه می دانیم فشارمان بیشتر نیز خواهد شد
آنقدر وحدت و وفاق بین دیپلماسی و موشکی برقرار است که در بدترین اوضاع دولت ، دولت از حق خود گذشته و موشکی را برای استفاده از نفت مقدم می دارد
آر پی وان ، همان نفت درجه یک موشک است که سوخت پیشرانه های آن ازین تامین می شود
نفت نباشد موشک نیست
موشک نباشد نیمی از امنیت سلب می شود
بین آن ۱۳ نفر شعام و فرمانده کل قوا و فرماندهان خاتم و موشکی و زمینی و هوایی و دریایی با دولت و مسئولین
بالاترین درجه #وحدت برقرار است همه متفق القول هستند
امام شهیدمان هم فرموده بودند که در لایه های عالی و بالای نظام قوای ، وحدتی مثال زدنی برقرار شده و این فرصت باید مغتنم شمرده شود و ایشان هم اعتقاد ملموس ب این مهم داشتند
وحدت کاملا بقرار است اگر عده ای بگذارند و شبانه روز مشغوله بهانه تراشی نباشند
بااین احوال
عده ای از ابتدای انتشار کلیپ
با ذوق و شوق قلبی و زبان و چهره ای تند بمانند یک حربی
حملات به ایشان را شروع کرده و ول کن نیستند
چه اقای نریمانی عزیزمان که کاملا مطلع هستند و چه آن بددهان هایی که هرچه خواستند گفتند و گفتند و گفتند
اول بدانید که با رییس جمهوری تراز اقای رییسی طرف نیستید لذا این مدل حرف ها متعجبتان نکند
اما بدانید با خاتمی و روحانی هم طرف نیستید
ایشان پزشکیان است
کم نظیرترین رییس جمهور اصلاحطلبی که پررنگ ترین هماهنگی را با نیروهای مسلح و نظامی و رهبری و مسئولان هم رده خود دارد .
بله باز هم می گویم
در نوع و مدل بیان می توانستند خودمانی و از خود بیان کنند
واژه های بسیار زیباتری به استخدام بگیرند
تا اینکه مرصادنشینان کمتر جوانمردانه و بیشتر ناجوان مردانه ، به ایشان حمله نکنند .
پزشکیان فقط می خواست بگوید
ما مسئولین اجرایی و نظامی تو همه ی مراتب باهم جور و داداشی هستیم
ی مثالم زدم با بدترین صورت ممکن تا بگم ما واسه نظامیا از خودمونم حاضریم بگذریم بااونکه فشار رو خودمون داغونمون کرده چون ک اونها عزیز ما هستند امنیتمون رو مدیونشونیم بایدم اینطور باشیم و اینگونه هم هستیم .
ایشان فقط می خواست این را برساند
اما بگمانم
تنها چیزی که نتوانتست برساند همین شد و خیلی مغالیط دیگر به مردم عرضه شد
تاتجربه ای باشد برای ایشان ، که در گفتار خود کمال دقت را داشته باشد
#کاوشگر
#نظر_شخصی
@AXNEVESHTESIYASI