مداحی آنلاینمداحی آنلاین - روضه سید الشهدا علیه السلام - مهدی رسولی.mp3
زمان:
حجم:
8.9M
🏴 روز نهم بنام حضرت حسین[ع]
🔳 ۱۲۸ مرتبه صلوات
❇️ تمامی صلوات ها به نیت تعجیل در فرج مولا و سربلندی کشور عزیزمان قرائت میشود.
⚫️ نشر با شما
#سربلندی_ایران_عزیز
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
34.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از تبیین واژه "علی الاصول" تا نقد توهین کنندگان به تیم مذاکره کننده
دکتر حدادعادل درباره پیام رهبر معظم انقلاب:
▪️ کسانی که مذاکره کنندگان را به برخی عناوین متهم میکنند ، اقدامشان منطبق با نظر رهبرانقلاب نیست
▪️ پیام رهبر معظم انقلاب نشان از اشراف ایشان است و دست طرف ایرانی را در مذاکره قوی کرده است
🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✏️ به توصیه رهبر شهیدمان به قرائت روزانه کلام الله مجید
🇮🇷 جهت تعجیل در فرج امام زمان[عج]، سلامتی رهبر و پیروزی جمهوری اسلامی ایران و نابودی اسرائیل و آمریکا قرائت جزء۷
۱) آیات ۸۲ تا ۹۵ سوره مائده
۲) آیات ۹۶ تا ۱۰۹ سوره مائده
۳) آیات ۱۱۰ تا ۱۲۰ سوره مائده
۴) آیات ۱ تا ۱۴ سوره انعام
۵) آیات ۱۵ تا ۲۸ سوره انعام
۶) آیات ۲۹ تا ۴۲ سوره انعام
۷) آیات ۴۳ تا ۵۶ سوره انعام
۸) آیات ۵۷ تا ۷۰ سوره انعام
۹) آیات ۷۱ تا ۸۴ سوره انعام
۱۰) آیات ۸۵ تا ۹۸ سوره انعام
۱۱) آیات ۹۹ تا ۱۱۰ سوره انعام
💎 در صورت حضور و مشخص شدن آیاتی که باید قرائت نمایید به آیدی زیر مراجعه نمایید
@shahid_ahmadali_nayeri
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#پیروزی_جبهه_حق
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑وزیر علوم در اجتماع شیعیان ترکیه در ظهر عاشورا: من از کشوری میآیم که یکی از اولاد حسین بن علی به دست یزید زمان کشته شد و هنوز پیکر او روی زمین است. شهید حضرت آیتالله خامنهای...
34.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اظهارات حدادعادل درباره پیام رهبر انقلاب: از تبیین واژه "علی الاصول" تا نقد توهین کنندگان به تیم مذاکره کننده
▪️ کسانی که مذاکره کنندگان را به برخی عناوین متهم میکنند ، اقدامشان منطبق با نظر رهبرانقلاب نیست.
▪️پیام رهبر معظم انقلاب نشان از اشراف ایشان است و دست طرف ایرانی را در مذاکره قوی کرده است.
پی نوشت :
منصفانه ترین و دقیق ترین تحلیل و تبیین در خصوص بیانیه رهبر معظم انقلاب 👌✅
سید پرهام آریا
#سیاست_شناسی
#سیاه_نمایی_هنر_نیست
#جامعه_نیازمند_فهم_سیاسی_است
هدایت شده از IRANeMA
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«هنرِ انسان در این است که آنچه دیدنی نیست را ببیند»
برادر و خواهر انقلابی
همه ما این قطعات پونزده ثانیه و یک دقیقه ای را می بینیم ک ایشان در کمال جسارت و تعجب اینگونه سخن می گویند
و اکثر افراد به شماتت و توبیخ ایشان پرداختند
اما از خود پرسیدیم که چرا اقای پزشکیان این گونه صحبتی داشتند ؟!
آنکه چشم دیدن ایشان و خدماتش را ندارد قطعا نمی پرسد
اما از خود باید پرسید
از ابتدای ریاست جمهوری ایشان تا همین امروز یک اقلیت همیشه نقّادِ طلبکارِ افراطی، همیشه ورد زبانش است که
۱.پزشکیان پشت مقاومت را خالی کرده است
۲.پزشکیان نمی گذارد که ایران از حزب الله حمایت کند
۳.پزشکیان از نیروهای مسلح حمایت و پشتیبانی نقدی و فعلی نمی کند
۴.میان میدان و دیپلماسی فرسنگ ها فاصله است و دولت پزشکیان نگذاشت که جنگ ادامه پیاده کرده و اسراییل نابود شود
پزشکیان خائن است و نظراتش را به رهبری تحمیل کرده و فشار می آورد
پزشکیان تنگه هرمز را بعد آن همه زحمت میدان ، به دیپلماسی ذلت فروخت.
و ازین باب حرفها که آخر ندارد
وقتی این همه حرف گزاف و تهمت و افترا و بی معرفتی آنهم از سوی همین نیروهای انقلابی و عده ای فریب کار و منحرف علیه شما مطرح شود در حالیکه واقعیت ماجرا کاملا معکوس است چه می کنی ؟
بیایند علنی ب شما بگویند حَیَّ علی الاصول ؟! یعنی چه ؟! یعنی اقای پزشکیان از کج راهه برگرد به خط میدان و رهبری
👈ادامه در پست بعدی ....
👇واقعیت و نیت اقای پزشکیان از پاسخش را ببینید👇
هدایت شده از IRANeMA
حال ایشان در مرکز نظریه پردازی و علم کشور جلسه داشته و مشغول صحبت شدند که سر و صدا نظم جلسه را بهم ریخته بود
یک خانوم فریاد می زد اقای پزشکیان حی علی الاصول !!
ایشان در این هنگام و در پاسخ همه آن تهمت ها و دروغ ها
در مقام پاسخگویی قرار گرفتند
مدل پاسخ دادنشان صحیح نبود
مدل خطابشان صحیح نبود
لازم بود که سنجیده تر پاسخ داده شود
اما هرگز نگوییم ک ایشان در حال منت گذاشتن است
هرگز نگوییم مگه ارثه باباته اینطوری میگی وظیفته بدی
هرگز نگوییم هر یک سال هوافضا سهم ۲۰ میلیونی از نفت دارد و اصلا مال خود هوافضا بود
و بیش ازین حرفها ...
آقای پزشکیان در کمال ناراحتی و در کمال انتظار نداشتن از همه ی انقلابی ها فرمودند
چه کسی گفته بین ما و میدان وحدت نیست ؟
چه کسی می گوید ما از مقاومت حمایت نمی کنیم ؟
چه کسی می گوید ما مانع پیروزی میدان هستیم ؟
چه کسی می گوید بین میدان و دیپلماسی دیوار است ؟
چه کسی ؟
اگر ما اینگونه بودیم
در زمانه ای که برای تامین مایحتاج کشور بشدت به همان ۲۰ میلیون بشکه نیاز داشتیم و اتفاقا سهم خودِ خودِ دولت بود
از صمیم قلب و بروی چشم به عزیزانمان در هوافضا تقدیم نمی کردیم باآنکه می دانیم فشارمان بیشتر نیز خواهد شد
آنقدر وحدت و وفاق بین دیپلماسی و موشکی برقرار است که در بدترین اوضاع دولت ، دولت از حق خود گذشته و موشکی را برای استفاده از نفت مقدم می دارد
آر پی وان ، همان نفت درجه یک موشک است که سوخت پیشرانه های آن ازین تامین می شود
نفت نباشد موشک نیست
موشک نباشد نیمی از امنیت سلب می شود
بین آن ۱۳ نفر شعام و فرمانده کل قوا و فرماندهان خاتم و موشکی و زمینی و هوایی و دریایی با دولت و مسئولین
بالاترین درجه #وحدت برقرار است همه متفق القول هستند
امام شهیدمان هم فرموده بودند که در لایه های عالی و بالای نظام قوای ، وحدتی مثال زدنی برقرار شده و این فرصت باید مغتنم شمرده شود و ایشان هم اعتقاد ملموس ب این مهم داشتند
وحدت کاملا بقرار است اگر عده ای بگذارند و شبانه روز مشغوله بهانه تراشی نباشند
بااین احوال
عده ای از ابتدای انتشار کلیپ
با ذوق و شوق قلبی و زبان و چهره ای تند بمانند یک حربی
حملات به ایشان را شروع کرده و ول کن نیستند
چه اقای نریمانی عزیزمان که کاملا مطلع هستند و چه آن بددهان هایی که هرچه خواستند گفتند و گفتند و گفتند
اول بدانید که با رییس جمهوری تراز اقای رییسی طرف نیستید لذا این مدل حرف ها متعجبتان نکند
اما بدانید با خاتمی و روحانی هم طرف نیستید
ایشان پزشکیان است
کم نظیرترین رییس جمهور اصلاحطلبی که پررنگ ترین هماهنگی را با نیروهای مسلح و نظامی و رهبری و مسئولان هم رده خود دارد .
بله باز هم می گویم
در نوع و مدل بیان می توانستند خودمانی و از خود بیان کنند
واژه های بسیار زیباتری به استخدام بگیرند
تا اینکه مرصادنشینان کمتر جوانمردانه و بیشتر ناجوان مردانه ، به ایشان حمله نکنند .
پزشکیان فقط می خواست بگوید
ما مسئولین اجرایی و نظامی تو همه ی مراتب باهم جور و داداشی هستیم
ی مثالم زدم با بدترین صورت ممکن تا بگم ما واسه نظامیا از خودمونم حاضریم بگذریم بااونکه فشار رو خودمون داغونمون کرده چون ک اونها عزیز ما هستند امنیتمون رو مدیونشونیم بایدم اینطور باشیم و اینگونه هم هستیم .
ایشان فقط می خواست این را برساند
اما بگمانم
تنها چیزی که نتوانتست برساند همین شد و خیلی مغالیط دیگر به مردم عرضه شد
تاتجربه ای باشد برای ایشان ، که در گفتار خود کمال دقت را داشته باشد
#کاوشگر
#نظر_شخصی
@AXNEVESHTESIYASI
عراقچی: شهادت سید و سالار شهدای انقلاب اسلامی را نه فراموش می کنیم و نه میبخشیم
وزیر خارجه در پیامی به مناسب عاشورای حسینی:
🔹 امام حسین علیهالسلام سیدالشهدا یا سالار شهیدان شیعیان است چرا که او هر آنچه داشت در دشت کربلا قربانی کرد.
🔹 به همین ترتیب، ما هرگز شهادت آیتاللهالعظمی سید علی خامنهای را که سید و سالار شهیدان انقلاب اسلامی ایران است، نه فراموش خواهیم کرد و نه آن را خواهیم بخشید.
#سردارانجانبرکفدیپلماسی
دروغی که
۱۰۰ بار تکرار شود، حقیقت میشود!
ذهن خوانی در جنگ شناختی ؛
تا حالا شده یک شایعه یا خبر عجیب را فقط به این دلیل باور کنید که آن را در دهها کانال و پیج مختلف، پشت سر هم دیدهاید؟
این دقیقاً «اثر حقیقتِ واهی» (Illusory Truth Effect) است؛ یکی از خطرناکترین باگهای مغز ما که ماشینهای شایعهسازی و رسانههای زرد عاشق آن هستند!
ساز و کار تله:
مغز انسان به شدت انرژیدوست (یا بهتر است بگوییم تنبل) است. وقتی یک ادعا، یک خبر یا حتی یک دروغِ شاخدار بارها و بارها تکرار میشود، پردازش آن برای مغز آسانتر میشود. مغز این «آشنا بودن» را با «درست بودن» اشتباه میگیرد!
در واقع، رسانهها و شبکههای اجتماعیِ هدایتشده میدانند که برای قبولاندن یک دروغ به جامعه، همیشه نیازی به مدرک و سند ندارند؛ فقط کافی است آن را با رباتها و پیجهای مختلف به اندازه کافی تکرار کنند
دکتر محمد سجاد شیرودی
🇮🇷@AXNEVESHTESIYASI