eitaa logo
عکس‌نوشتہ‌سیاسے(کپی ازاد)
6هزار دنبال‌کننده
38.4هزار عکس
9.8هزار ویدیو
317 فایل
شهدا @AXNEVESHTESHOHADA حجاب @AXNEVESHTEHEJAB استیکر @AXNEVESHTESTICKER
مشاهده در ایتا
دانلود
🌷 سه شهید در یک قاب در این عکس شهید حاج قاسم سلیمانی که به دست شقی ترین افراد عالم به شهادت رسید و همچنین شهید هاشمی (معاون اطلاعات سپاه سلمان) و شهید حجه الاسلام شهرکی که در جریان اغتشاشات اخیر به دست مزدوران آمریکا به شهادت رسیدند را در کنار هم مشاهده میکنید.
در روایتی از امام صادق علیه السلام مراقب باشید مسئولین... رأفت اسلامی حدی دارد..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ آقای شمخانی شما مقصرید! این خون‌های ریخته شده، دل‌های شکسته شده نیروهای مظلوم فراجا و اقتدار لطمه دیده نیروهای حافظ امنیت کشور، آن هم یک هفته پس از حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ و هشدار فرمانده کل سپاه، نتیجه سردرگمی، تعلل و دست دست کردن دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی است! مماشات تا کجا؟ آقای شمخانی باید پاسخگو باشد.
♦️♦️سلام سردار ! 🔻مگر نگفتید اغتشاشگران دیگر به خیابان نیایند؟ پس چه شد؟ باز هم لاف بود؟ در مراسم تشییع شهدای شاهچراغ برای دشمنان و اغتشاشگران داعش صفت خط و نشان کشیدید و گفتید به اغتشاشات پایان دهند! ما امیدوار شدیم که حساب این بی صفتان را کف دستشان می گذارید! اما انگار باید به این جور حرفهای بی عمل عادت کنیم! سردار عزیز! امروز کرج را دیدید؟ حمله به طلبه و سرباز و پلیس و مردم عادی را دیدید؟ به خون غلطیدنشان را دیدید؟ چند کودک دیگر باید داغدار پدرشان شوند؟ چند مادر دیگر باید حسرت دیدن فرزندشان تا آخر عمر به دلشان بماند؟ این صبر استراتژیک چیست که تمام نمی شود؟ بس است دیگر! خواهشا تمامش کنید! این مماشات بی اثر را تمام کنید. مطمئن باشید خواسته همه مردم ایران است. مطمئن باشید هر مسؤولی که در این امر کوتاهی کند در ریختن قطره قطره خون این عزیزان شریک است و باید پاسخگو باشد. مصطفی منفرد
1:20 شد میزنید نمیزنید؟بخوابیم بمونیم ⁉️
منتظر ساعت 1:20 هستیم ... ای کاش امشب تیغ انتقام ایران کشیده شود ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ترجمه صفحه ۱۴۴
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
تلاوت صفحه ۱۴۴
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
ترجمه صفحه ۱۴۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گرچه یک عمر من از دلبر خود بی‌خبرم لحظه‌ای نیست که یادش برود از نظرم نه که امروز بود دیـــــده من بر راهـش از همان روز ازل منتظــــــرم منتظــرم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ختم صلوات امروز به نیت 🌺 سهم هر بزرگوار 5صلوات 🌺 🌷 @AXNEVESHTESHOHADA
🌹🍃 این شهید بزرگوار در تاریخ 3/8/1345، در خانواده‌ای متدین در «رستمکلا»ی بهشهر متولد شد و کاشانه حریر و پرویز را روشنی بخشید. پدر خانواده، در کارخانه چیت‌سازی بهشهر کار می‌کرد. پدرش، «ابراهیم» را به‌خاطر هوشی که داشت، از همان سنین خردسالی، به کلاس قرآن فرستاد و او را همیشه، با خود به مسجد می‌برد. 🌹🍃 ابراهیم، در پایه دوم راهنمائی بود که انقلاب به اوجش رسید. لذا، او نیز همراه با انقلابیون، در راهپیمائی‌ها و دیوارنویسی‌های علیه رژیم شرکت‌کرده، حضور چشم‌گیری داشت. بعد از پیروزی انقلاب و تثبیت نظام برای حفظ دستاوردهای آن به عضویت پایگاه درآمد. در این نهاد هم فعالانه حضور موثری داشت. از جمله عضویت در انجمن اسلامی، شرکت در گشت های شبانه و حراست از محل، اجرای مراسمات مذهبی مانند دعای کمیل و ندبه، جذب کمک مردمی و ارسال آن به میدانهای نبرد می توان اشاره کرد. 🌹🍃پس از پایان یافتن دوره راهنمائی، در دبیرستان فنی خیری مقدم در رشته برق مشغول به تحصیل شد. مدتی از تحصیلش در مقطع دبیرستان نگذشته بود که با اجازه پدر و مادرش، برای رفتن به جبهه اقدام کرد؛ اما واحد اعزام به‌خاطر سن کم و جثه کوچک ابراهیم، با اعزامش موافقت نکردند. لذا، با اصرار خود و پیگیری‌های پدر، موفق به اعزام به جبهه شد. 🌹🍃 او در تاریخ 28/10/63 همراه با عده‌ای از هم‌رزمان، برای گشت‌زنی و شناسائی به مأموریت می‌رود؛ اما چند روزی از مأموریت آنان نگذشته بود که متوجه کمین دشمن می‌شوند. در نتیجه، خودروی آنان بر اثر اصابت رگبار دشمن آتش می‌گیرد. در این حادثه، ابراهیم مجروح می‌شود. لذا، او را به بیمارستانی در دهلران که نزدیک به محل مأموریت‌شان بود، می‌برند. اما به‌خاطر شدت جراحت، او را به باختران، و از آن‌جا به بیمارستان «فیروزگر» تهران منتقل می‌کنند؛ که متأسفانه پس از چند روز، در تاریخ 11/11/63 که سالروز ورود امام عزیز به میهن بود، به دیدار معبود شتافت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
امروز همه می‌آییم تا بگوییم ما همه آرمان‌های این انقلابیم و تا آخرین نفس پای انقلاب و رهبرمان ایستاده ایم! 🇮🇷 @AXNEVESHTESIYASI
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. انتقاد صریح حمید رسایی از رییس جمهور؛ آقای رییسی، شمخانی ( دبیر شورای عالی امنیت ملی) را به دلیل ناکارآمدی برکنار کنید.
🔺توئیت بسیار مهم استاد شجاعی در مورد اهمیت راهپیمایی روز جمعه ۱۳ آبان، در جهت محکوم کردن رفتارهای وحشی‌گرایانه، و عملیات‌های تروریستی شاهچراغ : خاتمه‌‌ی تمام فتنه‌ها در تاریخ، وابسته به دو عامل زیر بوده است؛ ـ بصیرت مردم ـ غیرت مردم 🔺حضور خانوادگی مردم غیور و بصیر ایران در راهپیمایی روز جمعه ۱۳ آبان، باید بسیار جدی گرفته شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️برای برخورد با عاملین و لیدرهای اغتشاشات با دستگاه های امنیتی کشور همکاری کنید.در صورت شناسایی افراد با شماره 114 تماس بگیرید.