eitaa logo
🇮🇷 عکس‌نوشتہ‌سیاسی 🇮🇷
5.8هزار دنبال‌کننده
40.4هزار عکس
11هزار ویدیو
322 فایل
عکسنوشته شهدا @AXNEVESHTESHOHADA عکسنوشته حجاب @AXNEVESHTEHEJAB
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹 دولت باکو حق اقامت شهروندان جمهوری اسلامی ایران در جمهوری آذربایجان را بدون اطلاع قبلی به آنها لغو کرده است. منابع آگاه به تحولات جهان اسلام گفته‌اند “هفته گذشته چند دیپلمات اسبق سفارت جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان به باکو رفتند و در فرودگاه حیدر علیف به آنها گفته‌اند که حق اقامتشان در آذربایجان لغو شده و باید درخواست ویزا بدهند. پس از سه روز انتظار و اقامت در فرودگاه حیدر علیف با درخواست ویزای توریستی آنها موافقت شده و توانستند به املاک خود در شهر باکو سرکشی کنند.” وی در ادامه افزوده است “دولت باکو قرارداد تسهیل صدور ویزا را برای شهروندان ایرانی لغو کرده بود اما این اقدام خارج از محدوده قوانین و عرف رایج در حالی انجام شده که این افراد در آذربایجان خانه خریده و در بخش اقتصادی سرمایه گذاری کرده‌اند.” اکنون دیپلمات‌های اسبق در حال تلاش برای فروش اموال خود در جمهوری آذربایجان هستند و با مشکل انتقال پول نیز مواجه شده‌اند‌. بانک مرکزی آذربایجان شعبه بانک ملی جمهوری اسلامی ایران در باکو را محدود کرده و اجازه انتقال پول به خارج از کشور را نمی‌دهد. بانک‌های دولتی و خصوصی آذربایجان نیز در سیطره دولت و هلدینگ سرمایه گذاری پاشابانک متعلق به خانواده مهربان علیوا (پاشایوا) همسر و معاون اول رئیس جمهور است و به آنها توصیه شده که از طریق درگاه همین بانک‌ها پول خود را منتقل کنند. این افراد هنگام بازگشت نیز به دلیل نبود پرواز به مقصد تهران مجبور به خرید بلیط باکو به استانبول شده و با پرواز استانبول به تهران بازگشته‌اند. درمانگاه ایرانی باکو تعطیل شد درمانگاه جمهوری اسلامی ایران در باکو از سوی ماموران وزارت بهداشت تعطیل شده و کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران از ماه گذشته برای درمان خود مجبورند تا به مراکز درمانی دولتی باکو مراجعه کنند و هزینه های گران درمان را بپردازند. باکو چند ماه پیش چهار دیپلمات ایرانی را عنصر نامطلوب خوانده و با لغو ویزای دیپلماتیک، آنها را اخراج کرده بود. همزمان مدرسه ایرانیان نیز تعطیل شده و معلمان ایرانی به دلیل عدم تمدید اقامت با خانوادهایشان به ایران بازگشتند. دیپلماتها به دلیل همین محدودسازی‌ها نمی‌توانند از فصل پاییز خانواده خود را در این کشور ساکن کنند. تعطیلی ها از کجا آغاز شد؟ سرآغاز تعطیلی ها از پلمپ مرکز فرهنگی سفارت ایران به دلیل شرکت بیش از ۵۰ نمازگزار در روز جمعه بوده است.
هدایت شده از مدار 01:20
خُب الان چیکار کنیم!؟ یعنی شما مقصر نیستید!؟ دشمنی آمریکا با ما چیز عجیبی است!؟ تا الان نبوده؟ مگر نمیگفتید تحریم‌ها نهایتا ۲۰ درصد اثر دارد و ۸۰ درصد بخاطر سوءمدیریت است، پس به ما رای دهید تا آن ۸۰ درصد را مدیریت کنیم و اوضاع را بهبود ببخشیم!؟ مگر نمی‌گویید هیمنه آمریکا را شکسته اید!؟ خُب پس چه شده که باز از تحریم و امریکا و... می‌گویید!؟ مشخص است که وقتی در داخل جلوی جماعت فاحشه و هنجارشکن و در خارج نیز برابر کوتوله هایی امثال باکو و طالبان و کویت جرئت برخورد قاطع را ندارید و را سرلوحه خود قرار داده اید، آمریکا هم با یک تلفن قرار و مدارهایتان را به باد می دهد! اگر بجای ترس از فواحش و سلبریتی ها و رسانه های دشمن و خود دشمن از خدا می‌ترسیدید، چنین روزگاری را شاهد نمی بودیم 👤 آنتی صهیون @madare0120
پویانفر و سازندگان مهلا حالا حالاها جواب غلطی که کردن رو باید پس بدن نذارین با گذشت زمان بعضیا فکر کنن یادمون رفته چه اراجیفی پخش شد در اون برنامه و خیلی ریز بخوان تطهیرشون کنن . آیا چون فلان سلبریتی تو این شرایط قبول کرده بیاد و از امام حسین حرف بزنه باید ازش الگو بسازیم؟! دو روز دیگه جوان ما عکس همون آدم رو با زن بی حجابش دید آیا پیش خودش نمیگه که پس میشه اینجوری هم زندگی کرد؟! آیا باید حرفهای انحرافیشو هم پخش کرد چون برای امام حسین مشکی پوشیده؟!! بدونیم که از کی الگو میسازیم!! جالب اینکه همونایی که برای دفاع از همسر شهیدی که توسط اوباش مضروب شده بود احساس تکلیف نکردن و میگفتن کار غلطی کرده نهی از منکر کرده، الان برای دفاع از فلان سلبریتی میان وسط!! کی وقت کردین اینقدر حال به هم زن بشین؟! به خودتون رحم کنین و اینقدر سقوط نکنید، به خودتون رحم کنید 😐 ✍
🔴 ابراز رضایت تحلیلگر رسانه های غربگرا از کوتاه آمدن لایحه عفاف و حجاب از حجاب شرعی 🔰عباس عبدی، تحلیگر روزنامه ها و رسانه های اصلاح طلب در بخشی از یادداشت خود در روزنامه اعتماد در مورد لایحه عفاف و حجاب آورده است: « گام رو به پیش این لایحه حذف عنوان است. هنگامی که این عنوان از جرم خارج می‌شود به معنای آن است که شرع در این باره جای خود را به عرف داده است » ✍️یکی از سیاست های اصلاح طلبان در سال های گذشته، تلاش برای دین بوده است. این در حالی است که حرکت به سمت عرفی سازی دین و کوتاه آمدن از مبنای شرعی حجاب در لایحه عفاف و حجاب، مورد اعتراض شدید جبهه انقلاب قرار گرفته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️فعالیت سیاسی 🔻حضرت : فعالیت سیاسی فقط این نیست که آدم بنشیند یک نقطه ضعفی را در دولت یا در دستگاههای دیگر پیدا کند، بنا کند این را در فضای مجازی با مسخره و توهین و .... بزرگ کند، فعالیت سیاسی این نیست!!
به شر مسئولین، شما هم میتوانی همچنان هم نان جمهوری اسلامی را بخوری و هم به آن لگد بزنی و 👍 نشانمان بدهی آقای رشیدپور..!
روزنامه خراسان: مذاکرات تبادل زندانیان پس از «دبه آمریکا» بر سر نفر پنجم متوقف شد یادداشت روزنامه خراسان در مورد روند مذاکرات تبادل زندانیان ایران و آمریکا به قلم هادی محمدی: 🔹توافقات آزادسازی زندانیان میان ایران و آمریکا به ۴ نفر دو تابعیتی به نام‌های باقر نمازی، سیامک نمازی، عماد شرقی و مراد طاهباز اختصاص داشت . 🔹قرار بود در برابر این چهار نفر، آزادی ۴ نفر ایرانی را داشته باشیم و همزمان پول های دزدیده شده ایران در کره جنوبی آزاد شود. 🔹با توجه به بیماری سخت باقر نمازی، ایران تصمیم گرفت در اقدامی انسانی و یک طرفه باقر نمازی را آزاد کند و او ۹ مهر سال گذشته آزاد شد و افراد باقی مانده در فهرست توافق، سه نفر شدند. 🔹آمریکایی‌ها در مذاکرات بعدی مدعی شدند توافق دو طرف بر سر ۴ نفر بوده و باید یک نفر دیگر به فهرست تبادل اضافه شود. 🔹مذاکرات به سمت حل شدن پیش می‌رفت و  این امید ایجاد شده بود که نفر چهارم که گفته شده شهاب دلیلی نام دارد نیز آزاد شود. 🔹حالا آمریکایی‌ها مدعی شده‌اند باید فرد پنجمی نیز آزاد شود. او یک خانم ایرانی- آمریکایی است که آمریکایی‌ها اجرای تبادل را تا آزادی وی متوقف کرده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ مخبر معاون اول رئیس جمهور: درباره اغتشاشات خیلی چیزها باز نشد؛ در تاریخ کشوری را سراغ دارید که ۵۰ هزار نفر را از کشوری دیگر بردارند و به‌ کشوری دیگر ببرند و پول هتل و غذای آنها را بدهند تا علیه آن کشور اغتشاش کنند؟ 🔸 تمام خواننده‌های دنیا را جمع کردند و با چندین میلیون دنبال کننده، علیه جمهوری اسلامی همخوانی کردند.
ادعا و طرح سوال هاتف صالحی در رابطه با ساختمان محل سکونت محمدسعید احدیان ، دستیار سیاسی و رسانه‌ای قالیباف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ۵۰۰ پدر و مادر محکوم شدند! 🔹پارسال ۱۴۳۷ شکایت با موضوع سقط جنین به قوه‌قضائیه ارسال شد که برای ۵۰۰ مورد حکم محکومیت صادر شده است. یک‌سوم سقط جنین‌های کشور عمدی و جنایی محسوب می‌شود.
🔴مهم ترین حربه های تئوریسین های غربی برای شکست ایران 🔺به جای بمب دامن کوتاه بریزید 🔺چادر از سرشان بردارید 🔺موسیقی ممنوع و کت های کوتاه در بین ایرانیان رایج شده است 🔺مهم ترین عامل سرنگونی، تغییر فرهنگ ایران است 🔺پخش سریال با بازیگران برهنه انقلابی بر علیه ایران است 🔺زنان چادری نفوذ ناپذیر هستند به هر طریقی باید انها را به فساد کشید تا فساد در خانواده ها رخنه کند 🔺ما توانستیم چادر را به چادری توری تبدیل کنیم ... 🔺با عقیده بجنگید ودشمن ما مذهب است
🔴 بلومبرگ: طالبان بمب گذاران انتحاری خود را برای مناقشه آب با ایران آماده می کند 🔹بلومبرگ نوشت: یک فرد مطلع می گوید طالبان درپی تهدید و هشدار بسیار جدی ابراهیم رییسی، خود را برای جنگ آماده کرد و هزاران سرباز و صدها بمب گذار انتحاری را برای درگیری احتمالی با ایران، به منطقه فرستاد. 🔻 طالبان همزمان با دپلماسی و مذاکره با ایران، خود را برای یک جنگ احتمالی با ایران هم آماده می کند. 🔹منبع بلومبرگ گفته است که طالبان علاوه بر گسیل سربازان و بمب گذاران انتحاری خود به منطقه، در نظر دارد از صدها جنگ افزار برجای مانده آمریکایی در افغانستان در صورت بروز یک جنگ احتمالی استفاده کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺دزدی فاحش روبیکا از مردم!؟ 🔹روبیکا بارها برای جذب مخاطب ادعا می‌کرد که استفاده از این پلتفرم با ترافیک داخلی محاسبه می‌شود و مردم نگران هزینه اینترنت خود نباشند 🔸حالا مشخص شده روبیکا به اندازه ترافیک پلتفرم خارجی (بین‌الملل)، اینترنت مصرف میکند و به نوعی از ترافیک بین‌الملل بسته‌های اینترنت به جیب اپراتور می‌رود!
🔺همیشه آخرین سنگر اصولگرایان مایه گذاشتن از رهبری هست. اما کور خوندن اینبار واقعا فرق میکنه
هدایت شده از مدار 01:20
اوج واکنش به رنده کردن قرآن..! والا ماها هیچکدوم مسلمون نیستیم! @madare0120
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 این پرچم فقط زمانی پایین می آید که برای کشیدن روی کفنمان باشد. 🔹وطنم ایرانم پاره تنم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 نظرات شیوخ وهابی آذربایجان در مورد دولت باکو ◾️ تشکر تکفیری‌های آذربایجان از الهام علی‌اف. چی کار دارید که نفت و گاز آذربایجان کجا می‌رود؟ سر شیعیان را از تن جدا کنید. 📌 جالبه وقتی نوبت به سوریه و ایران می‌رسد نمی‌گویند که اجماع علما بر این است اطاعت از حاکم واجب است چه عادل باشد و چه ظالم.
هدایت شده از 🌷عکسنوشته شهدا 🌷
ختم صلوات امروز به نیت: 🌺 سهم هر بزرگوار 5صلوات 🌺 🌷 @AXNEVESHTESHOHADA
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 🌷عکسنوشته شهدا 🌷
🕊 اگر ڪسۍ در جنگ‌ شھید شود، یک‌بار شھید شده؛ اما اگر ڪسی با هواۍنفس خودش‌ بجنگد، هر روز شھید می‌شود...! 🌹 تاریخ تولد : ۱۳۶۰/۷/۱ 🌱 تاریخ شهادت : ۱۴۰۱/۷/۱۰ 🥀 نحوه شهادت : حمله آشوبگران با تیر جنگی 🍂 مزار : سنندج، خرم آباد 🔸همکارانش می‌گویند پیش‌از این بارها گفته بود که می‌خواهد تا پای جان از وطن و ملتش دفاع کند. 🖤 دوازدهمین روز عاشقی، چله زیارت عاشورا هدیه به شهید والامقام 😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💎 مرا نسبت به یاد او به فراموشی ننداز ⬛️ قرائت جزء ۲۱ به نیابت از کفیل الزینب ◾️هدیه به حضرت امام زمان(عج) و تعجیل در امر فرجشان ۱) آیات ۴۶ تا ۵۹ سوره عنکبوت ۲) آیات ۶۰ تا ۶۹ سوره عنکبوت ۳) آیات ۱ تا ۱۴ سوره روم ۴) آیات ۱۵ تا ۲۸ سوره روم ۵) آیات ۲۹ تا ۴۲ سوره روم ۶) آیات ۴۳ تا ۶۰ سوره روم ۷) آیات ۱ تا ۱۴ سوره لقمان ۸) آیات ۱۵ تا ۲۸ سوره لقمان ۹) آیات ۲۹ تا ۳۴ سوره لقمان ۱۰) آیات ۱ تا ۱۴ سوره سجده ۱۱) آیات ۱۵ تا ۳۰ سوره سجده ۱۲) آیات ۱ تا ۱۴ سوره احزاب ۱۳) آیات ۱۵ تا ۳۰ سوره احزاب 💎 در صورت حضور و مشخص شدن آیاتی که باید قرائت نمایید به آیدی زیر مراجعه نمایید @shahid_ahmadali_nayeri
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺رسایی: اگر مردم رسیدگی به فساد مسئولان را ببینند پای صندوق رای می‌آیند
🔺در شرایطی که مذاکرات عمان به دلیل بهانه‌گیری‌های وقیحانه آمریکایی‌ها به بن‌بست خورد و آنها با اعزام نیرو به منطقه و طراحی یک کارزار رسانه‌ای و تلاش برای ایجاد ناامنی در کشور در هفته‌های آتی و یا انجام حرکات ایذایی و تروریستی بر علیه مقاومت می‌باشند، وزیر امور خارجه کشورمان اینگونه در حال ارسال پالس ضعف به طرف مقابل است؛ 🔸حال شاید این برای ما "نشان دادن حسن نیت و اعلام آمادگی برای توافق بر خلاف آمریکا" باشد اما سوال این است که آیا واشینگتن نیز چنین معنایی را برداشت می‌کند؟ یا آنها این موضع را در زمانی که فشارهایشان را افزایش داده‌اند به معنای ضعف و نتیجه بخش بودن و در نتیجه تداوم فشارها می‌دانند؟ 🔹در ادامه آقای امیرعبداللهیان گفته‌اند تبادل زندانیان یک مساله انسانی است و هیچ پیش شرطی برای آن نداریم! البته امیدواریم که این موضع به معنای آزادی همزمان شهاب دلیلی و آن خانم ایرانی - آمریکایی که در NGO‌ بوده و اخیرا بازداشت شده با چارچوب توافق آزادی قبلی نباشد... 🔸در هر صورت ما این روزها بیش از هر چیز نیازمند نمایش عملی قدرت در برابر محور واشینگتن - تل‌آویو و عملی کردن و گسترش توافقات با کشورهای منطقه هستیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑⚫️ شهادت رزمنده پاسدار امیرحسین صالحیان در چالدران به دست ضدانقلاب 🔹بر اساس اعلام روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، این شهید سرافراز در حین مأموریت در منطقه یوسف آباد چالدران در اقدامی کور و بزدلانه به دست عناصر ضد انقلاب به فیض شهادت نائل شد. 🔹قرارگاه حمزه سیدالشهدا ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی اعلام کرد، عاملان و عناصر ضد انقلاب تاوان سختی خواهند داد. 🔹پیکر مطهر این شهید سرافراز فردا صبح در چالدران تشییع و در مزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شعرخوانی دلنشین مرحوم در رابطه با امـر به معـروف شیعه‌ۍ بی‌امـر و بی‌نهـی، ابتـر است❌ 🚩 ڪربلا بر شیعـه نامڪشوف نیسـت.. حڪمتـش جز امـر باالمعـروف نیسـت✊