🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
📝 توضیح درباره گزیدهمتن منتشرشده از پیام ۲۸ خرداد رهبر معظّم انقلاب 🗒 در یکی از گزیدههای متنیِ من
فکرشم نمیکردم...
روی «گویاسازی و تسهیل فهم مخاطب» دست گذاشتند و باز کور و کر بودند:
«که به دلیل امکان ایجاد برداشت نادرست، از خروجیهای این رسانه حذف میشود.»
پ.ن: شاید باور نکنید ولی دقیقاً از همون موضع اول که پیشبینی کردم وارد شدند فقط بخش دیگهای از متن رو استفاده کردند
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی (ناجیران)
این حربه شیطانی را آنقدر روحانی استفاده کرده که حفظ شدیم!
اگر فلان کار را نمی کردیم دلار به جای ۱۰ هزار تومان ۲۰ هزار تومان بود
اگر ما نمی آمدیم جنگ میشد
اگر فلانی می آمد فلان میشد
آقای قالیباف
این عذر بدتر از گناه است
یعنی شما چه می رفتید چه نمی رفتید خون شیعیان و مسلمانان بر زمین ریخته میشد!
این چه آتش بس ننگینی است؟
چه مذاکره نکبت باری است که هر دو طرفش خون شیعه بر زمین میریزد؟
چه توجیه زشتی است که ریخته شدن خون ۳۰۰ نفر از شیعیان و نیروهای حزب الله را سبک میشمارید؟
در پاسخ به این خونهای ریخته شده چه کردید؟
مذاکره؟
یعنی نه تنها زیر سایه تهدید ترامپ در حال مذاکره بودید بلکه زیر سایه جنگ هم مذاکره میکنید!
یعنی شرافتمندانه نبودن پیش کش!
شرف داشتن و غیرت داشتن پیش کش!
این چه سقوط شتابانی است که دچارش شدهاید؟
ضمن اینکه دروغ میگویید!
با کدام استدلال چنین حرفی را میزنید؟
دلیل؟
تجربه!
تعداد شهدای حزب الله با آتش بس شما و مذاکرات شما بسیار بیشتر شد.
دست حزب الله را بستید و جنوب لبنان را فروختید!
شیوه مبارزهتان بیشتر به مبارزه علیه جبهه مقاومت میخورد نه علیه استکبار!
راستی برای کودکان لبنان از سوئیس سوغاتی کفن بیاورید حداقل!
اقْتِصادِفَرهَنگی 🇮🇷
حسینعباسیفر 🇮🇷
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی (ناجیران)
10.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
برادر راجی عزیز
دست روی دلمان نگذار
خون است
مثل دل خودت
سایت عهد خون را همین دولت خودمان پایین کشید!
یعنی حتی یک کار مردمی مبتنی بر فتوای مراجع را هم نتوانستند تحمل کنند!
اما یک چیز ثابت شد
این تهدید برای دنیا پرستان و مادیگرایان بسیار سخت است
من مدتی است به دنبال راه اندازی دوباره پویش کشتن تمام قاتلین و آمرین و شریکان در خون مردم ایران و امام شهیدمان هستم
به این نهاد و آن نهاد هم اعتماد و اعتنایی ندارم
بخاری از اینها بلند نمیشود
برنامه جامعی برای کشتن این ملعونین داریم
به صورت آشکار هم اعلام میکنم که به اذن الله هم عملی خواهیم کرد
از شما میخواهم کمک کنید تا این برنامه را با کمک مردم جلو ببریم
مردم روی شما به عنوان عمار امام شهیدمان حساب باز میکنند
بسم الله
اقْتِصادِفَرهَنگی 🇮🇷
حسینعباسیفر 🇮🇷
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی (ناجیران)
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قالیباف: باید حول محور ولایت وحدت داشته باشیم. فصلالخطاب، کلام و دستور رهبری است. 😐
رهبری: علی الاصول نظر دیگری داشتم!
#دوربین_مخفی نیست بزرگواران!
روی ..... بودن طرفدارهاش حساب ویژه باز کرده!
اقْتِصادِفَرهَنگی 🇮🇷
حسینعباسیفر 🇮🇷
هدایت شده از اقتصاد فرهنگی (ناجیران)
طبق قانون اساسی ایجاد محدودیتهای ضروری برای مردم عادی هم نهایتا سی روز میتواند باشد چه برسد به یکی از قوای سهگانه!
یعنی اگر دولت و مجلس بخواهند یک خیابانی را ببندند باید مصوبه مجلس داشته باشند و آن هم نهایتا سی روز! اگر نیاز به تمدید باشد باز هم باید مجلس مجوز بدهد.
حال تصور کنید چند نفر خلاف قانون اساسی خودِمجلس را تعطیل کردهاند آن هم به مدت چهارماه!!!
بدون هیچ مصوبهای!
این بهانه که امکان برگزاری جلسه مجلس نیست که مردود است. قطعا برگزاری چنین جلسهای خطرناکتر از برگزاری جلسه خبرگان در ابتدای جنگ نیست.
ثانیا یک جلسه در یک جای امن و زیر زمین برگزار کنند و ثبت و ضبط کنند و مصوب کنند که سی روز تعطیل باشند. اما امروز بدون مجوز حق تعطیلی ندارند.
پس تا اینجا آنها که مجلس را تعطیل کردهاند مجرماند و خلاف قانون اساسی عمل کردند.
اما آقای قالیباف به سراغ شعام رفته است.
شعام در این باره مصوبهای ندارد و بدون مصوبه و تایید رهبری توصیهها و مکاتبات آقایان با شعام بیاهمیت است و نمیتوان با آنها خلاف قانون اساسی عمل کرد.
اذن رهبری آخرین گزینه است که آن را هم ندارند.
فلذا امروز اگر مجلس باز شود قطعا باید افرادی که مجلس را تعطیل کردند باید به کمیسیون نظارت مجلس معرفی و به قوه قضائیه معرفی شوند
البته دوستان حقوقدان باید در این باره نظر بدهند. من به عنوان یک شهروند عادی برداشتم از قانون اساسی را نوشتم
اقْتِصادِفَرهَنگی 🇮🇷
حسینعباسیفر 🇮🇷
هدایت شده از 🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
حجتالاسلام مطلبیپورخطر در کمین است... (1)~1.mp3
زمان:
حجم:
5.7M
بیانات امروز رو از دست ندید؛ بیّنات بسیار زیادی داشت که شاید با بعضی مواضع ما همخوانی نداشته باشه
قَدْ أَفْلَحَ مَنْ تَزَكَّىٰ (اعلی-۱۴)
تزکیه اینه که خودمون رو با بیاناتِ ولی تطبیق بدیم نه اینکه با هزار تفسیر و تأویل و توضیح، با بیاناتِ خودمون تطبیق بدیم
حواسمون باشه و خیلی دعا کنیم که از ولی نه یک قدم عقبتر و نه یک قدم جلوتر باشیم تا از لاحقان باشیم:
المُتَقَدِّمُ لَهُمْ مَارِقٌ، وَ المُتَأخِّرُ عَنهُم زَاهِقٌ، وَ اللّازِمُ لَهُم لاحِقٌ جامعه کبیره
يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا آمِنُوا (نساء-۱۳۶)
چرا که ایمان یک امر ساکن نیست که بگذاریم یک گوشه خاک بخوره و باید روز به روز و شاید بهتر بگم لحظه به لحظه خودمون رو با ولی جامعه تطبیق بدیم و از ایشون عقب نمونیم
قرار نیست شقالقمر بشهها...فقط یکی دو درجه اختلاف تو یک فاصله زیادِ مثلاً ۲۰ ساله، میشه چند هزار کیلومتر اختلاف...
یکدفعه میبیند من هم فردا روزی چپ کردم و گفتم:
وَقَدْ أَفْلَحَ الْيَوْمَ مَنِ اسْتَعْلَىٰ (طه-۶۴)
در آخر برای عاقبت بخیری هم دعا کنیم و از خدا بخوایم همگی از این مانع شناخت به دور باشیم:
اللَّجَاجَةُ تَسُلُّ الرَّأْيَ (حکمت ۱۷۹)
لجاجت، اندیشه را دزدانه میرباید.
پ.ن: برای اینکه کمی بهتر درک کنید این صوت رو گوش کنید که ببینید هزار برابر از من بهتر زمین خوردند و یکدفعه ۱۸۰درجه تغییر کردند و تا کشتن امام زمان خودشون پیش رفتند!
باور کنیم خطر در کمین هست؛
حتی شاید کمین هم گذاشته باشه کنار و دم در خونمون باشه...
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
بیانات امروز رو از دست ندید؛ بیّنات بسیار زیادی داشت که شاید با بعضی مواضع ما همخوانی نداشته باشه ق
صوت رو گوش بدید تا رنگ از رخسارتون بپره
برای یک سال پیش هست
و جای بیانات اون روز رهبر شهید...بیانات سرشار از بیّنات امروز رهبر رشید رو بگذارید
من و شما که سهله! آدمهای عجیب و غریبی در تاریخ چپ کردند و کارشون به جاهای عجیب و غریبتری رسیده که خدا میدونه!
هم ریزشِ خواص رو غیرممکن ندونیم،
هم از ریزشِ خواص نسبت به انقلاب و جمهوری اسلامی ناامید نشیم
و از اون مهمتر از ریزشِ خواص خیلی بترسیم و فکری برای نجاتِ خودمون کنیم...
حالا با این توضیحات، صوت رو گوش بدید تا رنگ از رخسارتون بپره
آیتالله عابدینی مقابله باید تا آخر باشد (2).mp3
زمان:
حجم:
5.2M
🔻 تلخ بودن تفاهمنامه
🎙 آیت الله عابدینی
ما باید وقتی بینی فرعون مستکبر را به خاک مالیدیم، طوری کار میکردیم که نه با اجازه او که دوباره استکبار او را تایید کنیم؛
بلکه با تکمیل شکست او، و از روی استیصال دشمن خود به خود مواردی که میخواستیم را میگرفتیم!
و احتمالا اینکه رهبر انقلاب هم نظر دیگری داشتند به همین دلیل بوده است!
پ.ن:
رجوع شود به سخنرانی دهه اول محرم حجت الاسلام قنبریان
🛠 آچــــــــــــــــــــــار: 🇮🇷
💠 @Achar_Ir
بالاخره راز تعطیلی جلسات علنی و صحن مجلس رو فهمیدم!
هیچ جوره سیر منطقیش رو نمیفهمیدم و متوجه شدم یک نکته بدیهی رو جا مینداختم که مصوبات شعام باید به امضای رهبر برسه...
یادداشتی خواهم نوشت و متأسفانه هیئت رییسه قبلی و جدید تخلف بزرگی انجام دادند! کاری که در تاریخ انقلاب اسلامی بیسابقه هست و برای فرار ازش یا مصوبه شعام یا اذن رهبر نیاز دارند
و این هر دو رو ندارند!
هدایت شده از تأملات | تولايى
ایشون رو میشناسید؟ همونی هستن که «لوبیای سحرآمیز» خوندن شروط رهبری معظم رو رقم زدن...
اصلاحطلبن؟ ابدا! تو رسانههای جریان اصلاحات مینویسن؟ به هیچ وجه!
چندتا در میان توییت مدح دکنر قالیباف مینویسد و برای رسانههای نزدیک به نهادهای انقلابی مطلب منتشر میکند.
بدی قضیه اینجاست، که در ذهن خیلی از سیاستمداران ما هم چیزی بهتر از این نمیگذرد...
همین چند خط را مقایسه کنید با منطق قرآن کریم، با صلابت خمینی کبیر و خامنهای شهید...!
«خدا زنده است؛
این را اول اخبار باید گفت!»
✊🇮🇷@m_a_tavallaie
هدایت شده از تأملات | تولايى
تأملات | تولایینظر کارشناسی.mp3
زمان:
حجم:
4.5M
❓نظر کارشناسی مخالف نظر ولیّفقیه داشتن، بده؟
📌توضیحی در مورد رأیگیری اخیر شعام
✊🇮🇷@m_a_tavallaie
🛠 آچار ؛ آقای اقتصاد انقلاب اسلامی 🇮🇷
رهبر شهید در آخرین سخنرانی خودشون فرمودند: «اگر از این دستهی مفسدِ اصلی کسانی هنوز در کشور باشند ــ
رهبر شهید در آخرین سخنرانی خودشون فرمودند:
«اگر از این دستهی مفسدِ اصلی کسانی هنوز در کشور باشند ــ که لابد هم هستند ــ اینها باید تعقیب بشوند، باید مجازات بشوند، باید محاکمه بشوند؛ ملّت، طلبکار این قضیّه است. دستگاههای امنیّتی و قضائی موظّفند که آن کسانی را که با دشمن همراهی میکنند، همکاری میکنند، همصدایی میکنند ــ چه در عمل، چه در زبان، چه در تحلیل ــ با اینها برخورد قضائی بکنند، برخورد عادلانه بکنند. بنده طرفدار سختگیری بیجا نیستم امّا آسانگیری بیجا هم مثل سختگیری بیجا کشور را دچار زیان میکند. پس به گمان زیادِ من، نقشهی آیندهی آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی این نوع کار است، این سبک کار است. البتّه من یقین دارم که به لطف الهی هر گونه حرکتی از این قبیل به دست ملّت ایران نابود خواهد شد؛ بدون تردید. ملّت بحمدالله زنده است، بیدار است، آماده است.» [بیانات رهبر شهید در دیدار مردم آذربایجان شرقی - ۱۴۰۴/۱۱/۲۸]
پ.ن:
در دورانِ «اگر بر فرض، ضرورتاً نوبت دوره سکوت صحنه نبرد نظامی رسیده باشد،» آمریکا دست روی دست گذاشته و هیچ اقدامی علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران انجام نمیده؟!
اگر جواب بله هست و انجام میده، و به «گمانِ زیادِ رهبرِ شهید» این حرکت و اقدام از نوع فتنه و کودتا خواهد بود، این کودتا در مرحله طراحی هست یا حتی در مرحله اجرا و تحقق؟!
و اینکه اگر در مرحله طراحی یا حتی اجرا هست کسانی که رهبر شهید اشاره کردند از «دستهیِ مفسدِ اصلی» تا «کسانی که با دشمن همراهی، همکاری و همصدایی میکنند چه در عمل، چه در زبان و چه در تحلیل» کجا هستند و چیکار میکنند؟!
🛠 آچار 🇮🇷
💠 @Achar_Ir