eitaa logo
کانال فرق و ادیان
2.6هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
619 ویدیو
145 فایل
👇جهت عضویت کلیک کنید. لینک مستقیم عضویت در کانال: https://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e - انتشار مطالب، خبر و آثار در کانال - ارتباط با ادمین - تبلیغات 🔰 @Adminkhatam🔰⁦
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نخستین جشنوار ملی فرهنگی و هنری «رنگ‌ها و نیرنگ‌ها»/ درنگی در فرق انحرافی و عرفان‌های کاذب http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e
👈🏼 حرمت نگاه کردن به تلویزیون بخاطر بودن آن حرمت خرید و فروش تلویزیون، گوش کردن قرآن و اخبار از آن و ... 📚مجالس قطب الارشاد ج۱ ص۲۳۷ عضویت در کانال 👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e 🔰
👈🏼 ردّ بودن و گرفتن این آئین از 👈🏻 تصریح به تفاوت در و پس از آن 📚زردشتیان - باورها و آداب دینی آنها ص۵۹ عضویت در کانال 👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e 🔰
👈🏻 اولین کسی است که به برگزاری امر کرده است! 📚سیر اعلام النبلاء(ط موسسة الرسالة) ج۳ ص۱۵۷ 👈🏻 امرکننده به ؟!! 😅 نگاه کنید به این پست های علمای در بدعت بودن نوروز 👈🏼 https://eitaa.com/Adyanuniv/4010 https://eitaa.com/Adyanuniv/4011 https://eitaa.com/Adyanuniv/4017 عضویت در کانال 👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e 🔰
✳️مروری کوتاه و گذرا بر تحولات و ادوار تصوف ✅4⃣ 🔰دوره چهارم(قرن ۵و۶) ؛ رونق تصوف و عرفان در فارس و خراسان 🔹از اواخر قرن چهارم، تصوف و عرفان از بغداد به فارس و خراسان انتقال یافت و صوفیان و عرفای مشهوری در دو منطقه شرق و جنوب ایران آوازه بلندی یافتند. 🔸با گسترش تصوف در مناطق خراسان به ویژه در نیشابور به تدریج از اوایل قرن پنجم خانقاه ها که با تفاوتی تکیه و زاویه و رباط نیز نامیده می‌شدند رو به افزایش نهادند و مراکز متعدد و با شکوهی با عناوین مختلف توسط نیکوکاران ساخته شد و به خلوت صوفیان و ریاضت و مراقبت و سیر و سلوک و آموزش صوفیان اختصاص یافت. --------------------- 📚برگرفته از کتاب پژوهشی در پیدایش و تحولات تصوف و عرفان، عباسعلی عمید زنجانی عضویت در کانال👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e🔰
🔔پیامدهای امنیتی عرفان های نوظهور(1) 🔴يكي از مؤلفه‏هاي امنيت ملي در جمهوري اسلامي ايران، مذهب و دين است، و به همين دليل يكي از راههاي ضربه زدن به امنيت ملي، تضعيف دين و مذهب و اعتقادات مردم است و در اين خصوص يكي از راههاي تضعيف اعتقادات و گرايش به دين و مذهب در مردم، ايجاد فرقه‏‏هاي نوظهور و جذاب نشان دادن آنهاست. اين نكته كه زمانيكه جامعه‏اي دچار آسيب ديدگي فرقه‏اي گردد، بستر خوبي براي دخالت بيگانگان و پياده كردن اهداف سوءشان ميگردد، كاملاً قابل پيشبيني است. http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e
⭕️از جمله آسيبهای امنیتی گرایش به عرفانهای نوظهور 1️⃣ايجاد تعارض مراجع ديني و متدينين با حاكميت سياسي به بهانه عدم برخورد حكومت با فرقه‏ها 2️⃣بسترسازي براي تهاجمات نرم بيگانگان 3️⃣ مخدوش كردن هويت ملي پياپي 4️⃣بسترسازي براي بهره برداري سرويسهاي اطلاعاتي 5️⃣خلق بهانه براي دخالتهاي بيگانگان به ويژه در بعد مباحث به اصطلاح حقوق بشري. (فصلنامه پژوهشهاي حفاظتي ـ امنيتي دانشگاه جامع امام حسين(عليهالسلام) سال سوم، شماره‏ي 1) بهار 1393 :(صص 71 - 94 بررسي علل گرايش به عرفانهاي نوظهور در ايران و پيامدهاي امنيتي ناشي از آن (مريم پسنده) عضویت در کانال🔻🔻🔻🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e
🌼🌸🌼🌸🌼🌸 ✴️ برکات خدمت به مردم 💎 امام حسین علیه السلام : ✨منْ ارادَ اللَّهَ تَبارَک وَ تَعالی بِالصَّنیعَةِ الی اخیهِ کافاهُ بِها فی وَقْتِ حاجَتِهِ وَ صَرَفَ عَنْهُ مِنْ بَلاءِ الدُّنْیا ما هُوَ اکثَرُ مِنْهُ وَ مَنْ نَفَّسَ کرْبَةَ مُؤْمِنٍ فَرَّجَ اللَّهُ عَنْهُ کرَبَ الدُّنْیا وَ الْاخِرَةِ وَ مَنْ احْسَنَ احْسَنَ اللَّهُ الَیهِ وَ اللَّهُ یحِبُّ الْمُحْسِنینَ 🔸هرکس برای رضای خدا به برادر دینی اش خدمت کند، خداوند در هنگام نیازش او را عوض خواهد داد و از گرفتاری های دنیا بیشتر از خدمت وی از او رفع خواهد کرد 🔸و هرکس غمی را از دل مؤمنی بزداید، خداوند غصه های دنیا و آخرتش را بر طرف می کند 🔸و هرکس نیکی کند، خداوند به او نیکی می کند و خداوند نیکوکاران را دوست می دارد. 📗بحارالانوار، ج 75، ص 121، كشف الغمه، ج 2، ص 29 علیه السلام عضویت در کانال👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e🔰
👈🏼 اعتراف عجیب به و غائب بودن عجل الله فرجه ، از علمای بزرگ و مفسرین نامدار در مورد علیه السلام و فرزندان آن حضرت مى‌نویسد: أما الحسن العسكري الإمام عليه السلام فله إبنان وبنتان ، أما الإبنان فأحدهما صاحب الزمان عجل الله فرجه الشريف. اما [امام] حسن عسکرى علیه السلام، داراى دو پسر و دو دختر بود، اما پسران آن حضرت؛ پس یکى از آن‌ها صاحب الزمان عجل الله تعالى فرجه الشریف است. 📚 الشجرة المبارکة فی انساب الطالبیة، تالیف فخر رازی، صفحه ۹۲، چاپ مکتبة آیة الله العظمی المرعشی النجفی جالب است که فخر رازی پس از ذکر نام شریف صاحب الزمان، عبارت «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را می‌آورد و این بسا نشانه‌ای باشد که وی حضرت بن الحسن العسکری (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را همان می‌داند که چنین دعایی برایش می‌کند؛ زیرا اگر او نیز مانند بسیاری از علمای معتقد بود که (علیهما السلام) صاحب الزمان و مهدی موعود نیست، هرگز برای و او دعا نمی‌کرد ... 👈🏼 پی نوشت: قول داشتن فرزندان دیگر برای حضرت علیه السلام به جز علیه السلام از نظر مکتب علیهم السلام شاذ و مردود است. عضویت در کانال 👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e 🔰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 راه رفتن عبادت کنندگان ژاپنی روی ذغال داغ 🔹گروهی از عبادت کنندگان ژاپنی در مراسم راه رفتن روی ذغال‌های آتشین با پای برهنه شرکت کردند. 🔹این مراسم در نزدیکی کوه تاکوئاسان برگزار شد و عبادت کنندگان در کنار راهبان بودایی با پای برهنه روی ذغال گداخته راه رفتند. 🔹این جشنواره که در ژاپن hiwatari matsuri نامیده می‌شود حدود 50 سال است که برگزار می‌شود. لینک عضویت در کانال: http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e
آیا گزارش اناجیل در به هم ریختن هیکل راست است؟ اناجیل هم نوا (مرقس، لوقا و متی) در خصوص بیرون راندن کسبه از معبد اورشلیم توسط عیسی مسیح داستانهایی سروده اند که با تردید روبرو شده است. به این مورد بنگرید:  «12 پس عیسی داخل هیکل خدا گشته، جمیع کسانی را که در هیکل خرید و فروش می‌کردند، بیرون نمود و تختهای صرّافان و کرسیهای کبوترفروشان را واژگون ساخت. 13 و ایشان را گفت، مکتوب است که خانة من خانة دعا نامیده می‌شود. لیکن شما مغاره دزدانش ساخته‌اید»[1]. اما هرگز در معبد کبوتر یا هیچ حیوان دیگری خرید و فروش نمی شده و داد و ستد حیوانات مختص به قربانی از جمله کبوتر نه در داخل معبد و نه در حیاط معبد بلکه در خیابانها و کوچه های حول و حوش معبد انجام می یافته است. امکان بیرون راندن از کوچه های اطراف هم از سوی یک نفر هم مشکوک است؛ زیرا با مقاومت ذی نفعان روبرو می شده، به خصوص که خرید و فروش حیوانات تجارتی مقدس به شمار می رفته و در نتیجه خشم کسانی که قربانی چنین تجاوزی شده اند با احساسات مذهبی آنها تشدید می شده است[2]. __ پی نوشت ها [1]. متی 21: 12 -13. [2]. درباره‌ی مفهوم انجیل‎‌ها، کری ولف، ترجمه‌ی محمد قاضی، ص  42. لینک عضویت در کانال👇 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e
✳️ مروری کوتاه و گذرا بر تحولات و ادوار تاریخ تصوف ✅5⃣ 🔰دوره پنجم (قرن ۶و۷) تحول نوین در تصوف وعرفان 🔸با اوج گیری افکار تند حلول و اتحاد و آراء تهور آمیز و شطحیاتِ صوفیان تندروئی همچون عین القضات همدانی، روزبهان بقلی شیرازی، ابن فارض و... بازار عرفان و تصوف رونق گرفت. 🔹و به وسیله ابن عربی و شارحان مکتب او ( مولوی، قونوی و...) بخش علمی و نظری و فلسفی عرفان بنیان گذاری شد. ♻️یکی از خصوصیات تصوف در قرن های ششم و هفتم توجه فوق العاده مشایخ صوفیه به بُعد نظری و عرفانی است ولی این بدان معنا نیست که تصوف زاهدانه و عملی و سنتی به فراموش سپرده شده و خانقاه نشینی و سماع و آداب ذکر خفی و نظایر آن جای خود را به عرفان نظری و مکاشفات و رموز بیخودی داده باشد. ------------- 📚برگرفته از کتاب پژوهشی در پیدایش و تحولات تصوف و عرفان، عباسعلی عمید زنجانی عضویت در کانال👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e🔰
🌼🌸🌼🌸🌼🌸 🕌ارزش علم و عالم امام سجاد علیه السلام : لَوْ یعْلَمُ النّاسُ ما فى طَـلَبِ الْعِلْمِ لَطَـلَبوهُ وَ لَو بِسَفْكِ الْمُهَجِ وَ خَوضِ اللُّجَجِ اِنَّ اللهَ تَبارَكَ وَ تَعالى اَوحى اِلى دانیالَ: اِنَّ اَمْقَتَ عَبیدى اِلَىَّ الْجاهِلُ الْمُسْتَخِفُّ بِحَقِّ اَهْلِ الْعِلْمِ، التّارِكُ لِلاِقْتِداءِ بِهِمْ وَ اِنَّ اَحَبَّ عَبیدى اِلَىَّ التَّقىُّ الطّالِبُ لِلثَّوابِ الْجَزیلِ اَللاّزِمُ لِلْعُلَماءِ التّابِـعُ لِلْحُلَماءِ القابِلُ عَنِ الْحُـكَماءِ 🔸اگر مردم مى‌دانستند كه در جستجوى دانش چه چیزى [ نهفته ] است، بى گمان در پى آن مى‎‌رفتند، حتّى اگر با ریخته شدن خون و فرو رفتن در اعماق دریا باشد. ⭐️خداى تبارک و تعالى به وحى كرد: منفورترین بندگانم نزد من، نادانى است كه حق اهل علم را سبک بشمارد و پیروى از ایشان را رها كند، 🔅و محبوب‌ترین بندگانم نزد من، تقواپیشه‌اى است كه جویاى پاداش فراوان، همراه دانشمندان، پیرو بردباران و پذیراى حكیمان باشد. 🔸كافى، ج ۱، ص ۳۵، ح ۵ علیه السلام عضویت در کانال👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e🔰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👣🔎در چه خبر است؟ 🔺با انتشار صحنه‌ای از معرفی بانوان شاعر ایرانی توسط مجری برنامه فیلیمو مدرسه چندی پیش ، زن مثالی که پرونده فاسد او در تاریخ معاصر ایران محرز است، در کنار نام خانم پروین اعتصامی به عنوان یک شاعر در برنامه فیلیمو مدرسه توسط مجری برنامه معرفی شد. ⭕️این اقدام عجیب، یک سوال را در ذهن ایجاد کرده است که آیا در کنار خواب عمیق مسئولین فرهنگی، بازهم ردپای تکراری در تشکیلات آموزشی نوجوانان پیدا شده است؟ 🔹عضویت در کانال🔹 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e
☑️بسترهاي گرايش به عرفان هاي نوظهور(1) الف:ريشه هاي اعتقادي آنچه در ظواهر زندگي مادي وجود دارد نميتواند فلسفه آفرينش انساني باشد كه خداوند باريتعالي او را «احسن الخالقين» ناميده است. به همين دليل هرفرد معتقدي بر اين باور است كه خوشي و ناخوشي، زيبايي و زشتي، خوبي و بدي زندگي مادي محدود و در كنار هم است. اما برخي افراد از جنبههاي منفي زندگي گريزان هستند و خوبي و زيبايي و خوشي و خوش گذراني آنرا به حد لايتناهي ميخواهند و قائل به محدوديت در آن نيستند به همين دليل به نظر ميرسد كه با ظاهر گرايي به ظاهرآرايي پرداخته و به دنبال عرفاني ميروند كه فقط از خوشگذراني مطلق دم ميزند. اديان الهي يكي پس از ديگري كاملتر شده تا به دين اسلام رسيده است؛ اما مسلم است اگر در جامعه افراد نسبت به معارف و مباني دين شناخت كامل نداشته باشند و براي شناخت تلاش كافي نكنند و از طرفي نگرشهاي موجود در اديان الهي در خصوص مسائل روز نيز به روشني تبيين نشود، به ظاهر دين بيشتر از باطن آن توجه ميشود و بعد سياسي دين نمود عميقتر و بارزتري از بعد معنوي آن پيدا خواهد كرد. افرادي كه به باورهاي عميق ديني نرسيدهاند در يافتن حقيقت و پاسخ به نداي فطرت حقيقتجوي خود دچار انحراف شده و در پاسخي عجولانه و غيرمنطقي به نداي فطرت خود به جاي اتكا به اديان حقيقي به تارهاي عنكبوتي عرفانهاي كاذب بشري دست ميآويزند و به آنها گرفتار ميشوند. عضویت در کانال🔻🔻🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e
✅بسترهاي گرايش به عرفان هاي نوظهور(2) ب:بسترهای فرهنگی 📡📡تهاجم فرهنگي و بزرگ نمايي پيشرفت هاي فرهنگي موجود در فرهنگهاي متجددمĤبانه غرب و اصالت بخشيدن به اين نوع فرهنگ به جاي فرهنگ اصيل ايراني و فرهنگ پيشرفته اسلامي و نيز تبليغ براي ريشهدواني اين نوع فرهنگ در درون تجددگراياني كه فرهنگ غرب را مدينه فاضله خود دانسته و آن را برگزيدهاند از يك طرف و عدم وجود برنامههاي فرهنگي براي ارضاي نيازمنديهاي موجود جامعه از طرف ديگر باعث شده است تا آنچه عرفانهاي نوظهور به عنوان فرهنگ نو ارائه مينمايند، حق جلوه نمايد. در اين اثنا، تقابل بين سنت و مدرنيته و اختلاف ديدگاه بين دو نسل، نمود عيني پيدا ميكند و نسل جوان، بدون شناخت اهداف سازندگان و مبلغان اين عرفانها به دنبال تبليغات، نمادها و ابزارهاي اين فرقهها ميروند و استفاده از آنرا افتخار و نشان تجدد ميدانند. عضویت در کانال🔻🔻🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e
🔴بسترهاي گرايش به عرفان هاي نوظهور(3) 👈ج:ريشه هاي سياسي ✍🏻دشمنان اين مرز و بوم كه براي ضربه زدن به انقلاب اسلامي و جلوگيري از پيادهسازي احكام اسلامي در جامعه از هيچ تلاشي دريغ نكرده و نميكنند همانند گرگ هايي در لباس ميش همواره در راه بازگشايي مسيري براي نفوذ در بطن جامعه در تلاش هستند. ناآشنايي نسبت به دشمنان و اهداف آنان درجامعهاي كه دشمنان داخلي و خارجي خويش را نمي شناسد و راه مقابله با آنان را نمي داند، با اندك توطئه اي دچار ناهماهنگي دروني و تزلزل در اعتقادات مي شود. عضویت در کانال🔻🔻🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e
🔸بسترهاي گرايش به عرفان هاي نوظهور(4) 👈د:ريشه هاي فردی ✍🏻در عرفان، نياز مبرمي به لطافت روحي است. اولياء خدا براي آن كه شاگردان خود را آماده سازند، ذكرهايي را به آنان آموزش ميدهند تا باعث تلطيف روحي آنان شوند. در برخي از عرفانها نيز آموزشهايي براي اعمال فرامادي به فرد داده ميشود؛ اين آموزشها كه فرد را از سايرين متفاوت ميسازد و گاهي قدرتهاي فرامادي به آنها ميدهد در تبليغات بزرگ چنان عظيم جلوه مينمايد كه برخي از افراد را شيفته خود ميسازد. افراد كنجكاو با تمايل به متفاوت بودن با ديگران و كسب قدرت و نفوذ فردي به سوي اين نوع عرفانها گرايش مييابند. از طرفي انسان ذاتا لذت طلب است؛ برخي اين طلب ذاتي را به نحو منطقي در خود، كنترل مينمايند و برخي تمايل دارند به صورت افسارگسيخته به دنبال آن بروند. اكثر معنويتهاي كاذب در روشها و منشهاي القايي خود اساسا لذتگرا هستند و اين ميل فردي را دستاويز جلب افراد قرار دادهاند. انسان عصر مدرن كه تمايل به دستيابي سريع به همه چيز را دارد، تحت تأثير اين تبليغات اين دسته از عرفانها را منطبق با خواستهها و اميال خود تلقي ميكند و براي خروج از انزواي فردي و بيانگيزگي و سرخوردگيهايي كه به دلايل مشكلات فردي، اجتماعي، اعتقادي و ... در او بهوجود آمده است، گفتههاي تبليغي را عين واقعيت پنداشته و جذب آن ميگردد. عضویت در کانال🔻🔻🔻 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e
🔷فعالیت‌های تروریستی بهائیت 👽تصویری که بهائیت تلاش می‌کند از تبلیغ در روستا به جهان مبادله کند، فعالیت گروهی صلح‌طلب و نوآوری است که در کنار تبلیغ بهائیت، به بهبود وضعیت زندگی اهالی روستا نیز، توجه دارند. 👻اما چهره واقعی این مظلوم‌نمایان را می‌توان در کشف شدن مقادیر زیادی اسلحه‌ و مهمات غیر مجاز در منزل بهائیان روستای «دستجرد» واقع در شهرستان «سربیشه» استان «خراسان جنوبی» مشاهده نمود. 😳کشف این محموله خطرناک و غیرمجاز چندی پیش رسانه‌ای شد و پس از طی روند قانونی، حکم مجرمین پرونده توسط دادگاه صادر شد، یکی از پرونده‌هایی که که احتمالاً در مجامع بین‌المللی با عنوان ظلم به بهائیان، عاملی برای فشار بر نظام اسلامی ایران خواهد شد. علی‌رغم عملیات روانی و جوسازی این فرقه علیه ایران و سعی در مظلوم‌نمایی، بهائیت پرونده خونینی از خود بجای گذاشته و از دیرباز در ترورهای زیادی نقش داشته‌است. 👀روستای دستجرد شهرستان سربیشه نیز از دیرباز به عنوان یکی از روستاهای هدف تشکیلات بهائیت استان، مورد توجه و دارای اهمیت بوده‌است. وجود قبرستان بهائی استان در دستجرد، برگزاری جلسات تشکیلاتی مروبط به این منطقه، سکونت و تردد عناصر فرقه‌ای در این روستا و… همگی از جمله نکات حائز اهمیتی هستند که نشان می‌دهند پیدا شدن بیش از ده‌ها کیلو فشنگ و ساچمه مربوط به اسلحه جنگی و غیر جنگی و مقادیر زیادی باروت متعلق به بهائیان در این روستا، می‌تواند زنگ خطری از احتمال آغاز فعالیت‌های تروریستی این تشکیلات محسوب شود. عضویت در کانال 👇 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e
🔷معرفی برخی کتاب‌های رد بهائیت (6) 6️⃣نصیحت به فریب خوردگان باب وبهاء 👥آیت الله محمدجواد بلاغی، ترجمه علامه سیدعلی فانی اصفهانی، نشر اسلام، قم، چاپ اول، ۱۴۰۵ق (1331ش). 📖ترجمه کتاب «البابية والبهائية أو نصائح الهدى والدين إلى من كان مسلماً وصار بابياً» ✍️نویسنده با ذکر کتاب‌های حدیثی و روایاتی که درباره نام و ویژگی مهدی علیه السلام در آن‌ها بحث شده، از پیروان باب و بهاء می‌پرسد: آیا در این روایات تردیدی دارند؟ آیا این روایات ومشخصات به باب وبهاء صادق است؟ وی با اشاره به روایاتی که درتأویل آیات قرآن به امام زمان علیه السلام ویارانش صادر شده، ازتفسیر وتوجیهات این فرقه‌ها می‌پرسد: آیا این پندارهای موهوم شما، تفسیر وتأویل این آیات است؟ 👈موضوعات کتاب: 📜علل اختيار كردن فرقه بابيه وجواب از آن‌ها؛ ادعاهاي عليمحمد باب؛ دعاوي حسينعلي بهاء؛ موانع اعتقاد به بابيه وبهائيه؛ تناقض درادعاها؛ اخباري كه درمورد حضرت مهدي در كتاب‌هاي (سليم والغيبه) ازائمه اطهار رسيده؛ روايات متواتره اهل سنت وشيعه درمورد مهدي؛ ادعاي نبوت وآوردن شريعت عليمحمد باب؛ شريعتي مخالف شريعت اسلام آوردن باب؛ انكار مبعث ومعاد؛ موانع قبول ادعاي حسينعلي بهاء؛ ادعاي براينكه وي پسر مريم است؛ ادعاي رجعت حسيني وظهور عيسوي؛ انكار معجزات حضرت عيسي توسط بهاء؛ ادعاي الوهيت وربوبيت؛ زمان نوشته شدن كتاب ايقان؛ اختلاف درجانشيني باب؛ دليل حسينعلي برالوهيت خودش؛ جواب ازخود حسينعلي در رد ادعايش؛ شبهاتي كه بابيه به آن‌ها احتجاج مي‌كنند عضویت در کانال 👇 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e
🔷دستگیری اعضای فرقه ضاله در ایلام 👍روابط عمومی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام از دستگیری اعضای تشکیلاتی فرقه ضاله بهائیت در یکی از شهرستان‌های این استان خبر داد. 👻این گروه که در فضای حقیقی و مجازی و برپایی تجمعات غیر قانونی مبادرت به تبلیغات گسترده می‌کردند، در 28 خرداد 99، با حکم قضایی به وسیله سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شدند. 😳این افراد با هماهنگی هسته‌های اصلی فرقه و ارتباط گیری گسترده با اقدماتی همچون شعارنویسی، پخش تراکت و توهین به مقدسات در پی ضربه زدن به اصول مذهب شیعه، مکتب مهدویت و اعتقاد به ظهور منجی در بین مردم بودند. 👏روابط عمومی سپاه امیرالمومنین استان (ع) اعلام کرد: برخورد جدی با هرگونه ترویج عقاید خرافی فرقه‌های ضاله و حامیان آنان در اولویت کاری سازمان اطلاعات سپاه قراردارد و در این زمینه با قاطعیت عمل خواهد کرد. عضویت در کانال 👇 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e
🔶 اعتراف به ولادت و غیبت عجل الله فرجه 🔶 یحیی بن سلامه از علمای چنین می‌سراید: الحسن التالي [الثاني] ويتلو تلوه / محمد بن الحسن المفتقد / فإنهم أئمتي وسادتي ..... حسن بعدی [دومی] و به دنبال آن محمد بن الحسن که مفقود شده است [به غیبت رفته است] می‌آید. آنان (ائمه اهل بیت) ائمه من و سرورانم هستند. 📚 المنتظم فی تاریخ الملوک و الامم ج۱۸ ص۱۳۰ 👈🏼 با توجه به کلام صریح این عالم مذهب، وی هم ولادت فرزند علیهما السلام و هم و هم غیبت ایشان را پذیرفته است. جایگاه یحیی بن سلامه نزد اهل تسنن : از علمای بزرگ در شرح حال یحیی بن سلامه می‌نویسد: یحیی بن سلامه بن الحسین بن محمد، ابو الفضل الحصکفی: در سال ۴۶۰ هجری در طنزه که منطقه‌ای است در جزیره ی دیار بکر متولد شد و در حصن کیفا رشد یافت و سپس به میافارقین رفت. وی امامی فاضل در علوم مختلف بود و مفتی بود (فتوا می‌داد)... 📚 المنتظم فی تاریخ الملوک و الامم ج۱۸ ص۱۲۸ عضویت در کانال 👇 🔰 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e 🔰
شانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت 📆جمعه ششم فروردین‌ماه ۱۴۰۰/ ساعت ۹ عضویت در کانال👇 http://eitaa.com/joinchat/2778923026Ca3622cab5e