از آتش میگذریم و از خاکسترها برمیخیزیم، رستاخیز میشویم و دوباره به طبیعت باز خواهیم گشت، به دل خاک ها. سرنوشتمان این است، تکرار و تکرار و تکرار. پیچش این عذاب شیار های مغز را منفجر میکند و ما در اوج حماقت به مردابی فرو خواهیم رفت که انتهای آن نقطه ای ندارد
هیچکس نمیداند بازیچه ی که هستیم
و هیچکس نمیداند بر ما چه میگذرد.!
در من پسری مرده است ، که کسی به او شاخه گلی نداد ،او را در آغوش نگرفت
او را درک نکرد !!
در من منی خاک شده است !!!
@AghmaaAlireza Ghorbani - Mara Bebakhsh.mp3
زمان:
حجم:
12.1M
به دیگری اگر که دل نبستهام ببخش'!
#بگوشیم🌱