eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
چقدر گریه هست و چقدر شونه نیست . . .
احساس خوشبختی؟ آخرین بازدید خیلی وقت پیش
@AghmaaAlireza Ghorbani - Mara Bebakhsh.mp3
زمان: حجم: 12.1M
به دیگری اگر که دل نبسته‌ام ببخش'! 🌱
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
مشکلات تموم‌ میشه لبخندت خیلی قشنگه، لطفا غمگین نباش:))!
سلام
عاقبت همه ی ما زیر این خاک آرام خواهیم گرفت. ما که روی آن ،دمی به همدیگر مجال آرامش ندادیم...
نمیتونم‌ کاری کنم که درک کنی ، نمیتونم به هیچکس بفهمونم که چه اتفاقی داره درونم میوفته ؛ حتی خودمم نمیتونم بفهمم داره چی به سرم میاد .
و من آنقدر بخشنده نیستم که خودم را ببخشم !
گاهی‌ حرف‌ هایش‌ نه؛ صدایش‌ تمام‌ میشد...
اینجا، سالهاست که شب است.