لذتی بالاتر از این نیست که کسی را بیابی که جهان را مثل تو ببیند، اینگونه می فهمیم که دیوانه نبوده ایم . . .
بدترین لحظه زندگی آدمیزاد میدونی چه لحظه ایه؟ لحظه ای که تو موفقی ولی افسرده. میبینی اومدی رسیدی آخرش ولی باز حالت خوب نیست..
حوصلهی هیچی نیست، حتی حوصلهی اینکه به دیگران بفهمونی حوصلهی هیچی نیست هم نیست.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
یاد بگیر بشینی و مشاهده کنی، همه چی نیاز به واکنش نداره:))!