eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‏هر چيزى را نمى‌نويسم ، مى‌ترسم ، چون اگر بنويسم ، خودم خيلى ويران خواهم شد .
بدترین لحظه زندگی آدمیزاد میدونی چه لحظه ایه؟ لحظه ای که تو موفقی ولی افسرده. میبینی اومدی رسیدی آخرش ولی باز حالت خوب نیست..
‏حوصله‌ی هیچی نیست، حتی حوصله‌ی اینکه به دیگران بفهمونی حوصله‌ی هیچی نیست هم نیست.
-ازچه‌مرد؟ +خفه‌ شدن‌ از‌ کلماتی‌ ک‌ هیچ‌گاه‌‌ به‌ زبان‌ نیاورد؛
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
یاد بگیر بشینی و مشاهده کنی، همه چی نیاز به واکنش نداره:))!
سلام
در غمی بزرگ ریشه پراکنده ایم و از اندوه، آب می‌خوریم.
بعض از آدما برای به دوش کشیدن بار زندگی مناسب نیستند ؛
میگفت درست می‌شود . . پس کی؟ زمانی که دیگر درست شدنش حالمان را خوب نمی‌کند‌؟!
باب اسفنجی : یک ساعت چقدر طول میکشه؟ پاتریک : بستگی داره پیش کی باشی: )