دیاکو تو سقوط میگفت هر چقدر حساب کتاب میکنم قول دادم نمیتونم تنهاش بذارم
چقد دلمون میخواد یه نفر نتونه تنهامون بذاره:)))
حس میکنم توی زندگیم یه گمشدهای هست، هرچی فکر میکنم که آخرین بار کجا گذاشتمش یادم نمیاد .
گذشتهی هر فرد کتابی است که خود او
سطر سطرش را از حفظ است،
اما دیگران فقط عنوانش را میبینند...
- همون آدمى که الان دارى خودتو
مىكُشى هواشو داشته باشى يه روز
وايميسه تو روت و ميگه :