ماها تو زندگیِ تنگمون هی پاهامون به هم میپیچه و رو سر و کول هم زمین میخوریم و خیال میکنیم تقصیر اون یکیه، غافل از اینکه این زندگیمونه که تنگه!
و ماهارو به جون هم میندازه.!
میگفت:
ماهم یه زمانی فکر میکردیم
اگه به چیزایی که میخوایم نرسیم ميميريم ،
ولی نه رسیدیم و نه مُردیم!
من در جستجوی
قطعه ای از آسمان پهناور هستم،
که از تراکم
اندیشه های پَست تهی باشد ...!