eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
حالم ما را نپرسید.. از ما تا حال خوب مسافت زیادی باقیست، برسیم خبر میدهیم...
ماها تو زندگیِ تنگمون هی پاهامون به هم می‌پیچه و رو سر و کول هم زمین می‌خوریم و خیال میکنیم تقصیر اون یکیه، غافل از اینکه این زندگی‌مونه که تنگه! و ماهارو به جون هم‌ میندازه.!
-مانند هیزم های مصنوعی شومینه میسوزم و پایان ندارم.
-خودت‌ خوبی!؟ +تا‌ وقتی‌ که‌ یکی‌ باشه‌ ازم‌ بپرسه‌ خوبی، خوبم!
- تراژدی‌ یعنی‌.. نسل‌ ما زندگی‌ رو‌ آغاز‌ نکرده‌ پیر شدیم..!
میگفت: ماهم یه زمانی فکر میکردیم اگه به چیزایی که میخوایم نرسیم ميميريم ، ولی نه رسیدیم و نه مُردیم!
‌من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم، که از تراکم اندیشه های پَست تهی باشد ...!
گاهی.... برا اینکه حالت خوب شود دنبال ادمی نگرد.
باب اسفنجی : فردا دمِ آفتاب از اینجا میرم ! پاتریک : کاش فردا ابری باشه:))