‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
من عاشق خانههای کوچکم خانههایی که اتاقی برای قهر ندارند:))!
بیا فرار کنیم، این خانه نه
این شهر نه
این سرزمین نه
حتی این کره خاکی نه
بیا فرار کنیم ؛
زمین جای زندگی نیست.
میگفت:
موقعیت را تغییر میدهیم امّا در هر موقعیت دیگر، عذابی را که امید داشتیم از آن رها شویم با خود حمل میکنیم.!
خوبیش اینه که این روزا میگذرن،
بدیشم اینه که بقیه روزایی که میان
هم باز مثل همین روزان...