اگر فیلم بودم خودم را خاموش میکردم. اگر تئاتر بودم پَرده را میانداختم. اگر کلمه بودم خودم را پاک میکردم. اما من آدمیام. تنها میتوانم پِلکم را ببندم و ادامه تصاویری را که نمیخواهم ببینم و حرفهایی را که نمیخواهم بشنوم، در کاسهیِ ناآرام جُمجمهام ببینم و بشنوم.
‹اغمــٔـا›
اونجا که هریپاتر گفت: هرچی بیشتر اهمیت بدی بیشتر از دست میدی.
اونجا که هایده میگه:
روزها را بهرِ مُردن میشمارم.
من از مردن نمیترسم، از زندگی نکردن میترسم. از اینکه زنده باشم اما زندگی نکنم. از اینکه صدا داشته باشم اما سکوت کنم. از اینکه درد داشته باشم اما رویا نه.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
زندگی دومت وقتی شروع میشه که میفهمی فقط یه بار میتونی زندگی کنی:))!
قراره اغما لیست همسایه ها رو بروز کنه
کانال هایی که تمایل به همسایگی و شرایط پایین رو دارند لیست رو تا فردا همین موقع فور کنید.
-آمار کانالتون +100 باشه.
-وایب و موضوع کانالتون به کانالمون شبیه باشه.
-کانالتون خصوصی نباشه.
-اگه میخواید کانال رو چک نکنید و حمایت فقط یک طرفه باشه لطفا فور نکنید.
تا زمانی که لیست همسایه ها درست نشده لطفا پاک نشه✨.
لینک چنلتون رو در ‹ اینجا › ارسال کنید🌱.
هدایت شده از «حیـاطخلوت!»
30.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- 𝟐 ُمین سالگردِ چنلمون مبارك .
𖧧'' ۱۴۰۲,۶,۱۸
خوشحالم ك خانوادهیِ حیاطخَلوت از تک آماری که خودم بودم. . .
به آمارِ ٤۹۸ رسیده .
این آمار، درسته زیاد نیست، اما دلچسبه .
حقیقتا برام دلچسبه ك شاهدِ این حجم از لطف و محبت شمام .
اینجا اولش یه چنل خیلی کوچیک بود که یهو تصمیم به تاسیسش گرفتم .
و بعد با گذشت زمان . .
به چیزی ك الان هست تبدیل شد .
و تقریبا یکی از مهمترین رویدادهای زندگیمه .
امیدوارم همونطور ك من ازش لذت بردم ؛
و میبرم . .
شما هم لذت برده باشید و دوسش داشته باشین همچنان .
و بهتون وایب خوبی بده .
ممنونم ك تا اینجا همراهی کردید ؛
دوستون دارم .
± دوسالگی خانوادهیِ حیاطخَلوت مبارك ')!🤍⤹
- 𝘏𝘢𝘱𝘱𝘺 ²'𝘴𝘵 𝘈𝘯𝘯𝘪𝘷𝘦𝘳𝘴𝘢𝘳𝘺 𝘰𝘧 𝘔𝘺 𝘊𝘩𝘢𝘯𝘯𝘦𝘭 :)!🫀