@AghmaaDian - Ghiamat (320)-2.mp3
زمان:
حجم:
5.2M
اگه قیامت قصه باشه تو رو من کجا ببینم؟
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
پشت هر ادم موفق ، کوهستانی سرد و تاریک از اهمیت ندادن به ادمها و نظراتشون وجود داره:))!
تلخ است که تمام تلخی های دنیا را یک " ن " می سازد . یکی میخواهد و دیگری نمی خواهد و تمام احساسات نابود می شود .
یکی دیده می شود و یکی دیده نمی شود و تمام شور و عشق فروکش می کند.!
آدمها نزدیکمان میایستند، در چَشمانمان نگاه میکنند، ساعتها با ما صحبت میکنند، اما از حالِ دلمان خبر ندارند.
‹اغمــٔـا›
اونجا که مهرانمدیری میگه : چه ها با جانِ خود دور از رخِ جانان خود کردم؛ مگر دشمن کند اینها ... که
اونجا که مرتضی لطفی میگه :
پریشان خاطریم اما توان ایستادن هست!