فرقِ ما این بود؛
شبایی که تو سرت شلوغ بود و دیرپیامامُ جواب میدادی، من گوشیمو میذاشتم بغلم و صداش زیاد میکردم تا اگه یه موقع خوابم برد با پیامِ تو بیدار بشم:)))
از لحاظ روحی به کسی نیاز دارم
که وقتی جایگاهش رو توی قلبم فهمید،
خودشو گم نکنه و همون آدم سابق بمونه(:
شاید اگه میدونستی در روز چقدر بهت فکر میکنم
چقدر با حرف زدن باهات حالم بهتر میشه
بیشتر بهم اهمیت میدادی نه؟
@Tah_monde_afkarmDige Basse.mp3
زمان:
حجم:
6.1M
صداتو از سرم ببر بیرون '!
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هرکسی را همدم غمها و تنهایی مدان؛
سایه هم راهِ تو می آید ولی همراه نیست:))!