eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
شاید اگه میدونستی در روز چقدر بهت فکر میکنم چقدر با حرف زدن باهات حالم بهتر میشه بیشتر بهم اهمیت میدادی نه؟
دوست داشتنت سخت است .. میدانی؟سخت س: ساده خ: خودم را ت: تباه میکنم
آنکه رفت به حرمت آنچه برد دیگر حق بازگشت ندارد !
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هرکسی را همدم غمها و تنهایی مدان؛ سایه هم راهِ تو می آید ولی همراه نیست:))!
سلام
گفت : اگر کلمه بودی ؟ گفتم : خسته ، آشفته ، نگران ، بی‌تاب ، غم‌زده.
میدونی بعضی ‌وقتا آدم دلش میخواد یه صبح قبل از اومدن خورشید یه کوله برداره و بدون هیچ خدافظی و سروصدایی راهشو بگیره بره بره که دیگه هیچوقت نیادبره یه جای دور ، انقدر دور که حتی اگه توی یه روز احمقانه، فکر برگشتن به سرش بزنه نتونه برگرده ، دلم میخواد برم اندازه‌ی یک میلیون سال نوری خستم . !
"روزمرگی"ات بودم کاش! دچارم میشدی(:
یکی میگفت: