eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
وصف احوال من افتاد به دستان قلم من نوشتم که غمی نیست تو بخوان سخت گذشت ...
کاش یاد بگیرم وقتی عصبی میشم سر خودم خالی نکنم.!
و او میل به سخن نداشت زیرا افسوسِ بسیار خورده بود.
غم‌های کوچک پُر حرف‌اند غم‌های بزرگ لال؛ می‌ترسم که لال شده باشم...!
کاش مثل آرامشِ قبل از طوفان، آرامشِ بعد از طوفان هم وجود داشته‌باشه.
به چشم‌هایم نگاه کرد و گفت: با هم درستش می کنیم. و چه لذتی داشت این "با هم"، حتی اگر با هم هیچ چیزی هم درست نمی‌شد، حتی اگر تمام سرمایه‌ام بر باد می‌رفت، حسی که به واژه‌ی "با هم" داشتم را با هیچ چیزی در این دنیا معاوضه نمی‌کردم.
ما حرف های ناگفته دلمان را میگذاریم در همان دلمان بمانند . . .
میگفت: من موجود مستقل اما وابسته‌ایم. کاش بفهمی میتونم نباشم، ولی نمیتونم نباشی .
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
برندہ اونی بود که زود خوابید و فکر و خیال نکرد .
یچیزی مثل تلاطم ماهیِ تو خشکی ، برای رسیدن به آب و اکسیژن .