eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
کاش مثل آرامشِ قبل از طوفان، آرامشِ بعد از طوفان هم وجود داشته‌باشه.
به چشم‌هایم نگاه کرد و گفت: با هم درستش می کنیم. و چه لذتی داشت این "با هم"، حتی اگر با هم هیچ چیزی هم درست نمی‌شد، حتی اگر تمام سرمایه‌ام بر باد می‌رفت، حسی که به واژه‌ی "با هم" داشتم را با هیچ چیزی در این دنیا معاوضه نمی‌کردم.
ما حرف های ناگفته دلمان را میگذاریم در همان دلمان بمانند . . .
میگفت: من موجود مستقل اما وابسته‌ایم. کاش بفهمی میتونم نباشم، ولی نمیتونم نباشی .
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
برندہ اونی بود که زود خوابید و فکر و خیال نکرد .
یچیزی مثل تلاطم ماهیِ تو خشکی ، برای رسیدن به آب و اکسیژن .
ولی حرفای آدما تو عصبانیتشون واقعی تره ‌؛
انگار از زندگی جا مانده‌ام. انگار مرده‌ام و جز کالبدی خالی و بی‌روح چیزی نیستم میان دنیای زندگان، سرگردان و بی‌نفس، محکومم به تماشای زندگی آدمیان..
هیچ‌چیز از او نمانده، اکنون همه‌اش غم است !.
میپرسی شب هایم چگونه میگذرد؟ به تصور رویایی که هرگز در آن نخواهم زیست:).