انگار تمام آنچه دوست داشتهام، از من دزدیدهاند و حتی اگر تمام آن را به من بازگردانند، کافی نخواهد بود.
اما دردناک تر از تحمل اینهمه رنج این است که ببینی دنیا کوچکترین اهمیتی هم به رنجی که میبری نمیدهد...
- ماهی سیاه کوچولو به
خودش گفت :
مرگ خیلی آسان میتواند الان به
سراغ من بیاید ،
اما من تا میتوانم زندگی میکنم .
نباید به پیشواز مرگ بروم .
البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ
روبرو شدم که میشوم مهم
نیست . .
مهم این است که زندگی یا مرگ
من چه اثری در زندگی دیگران
داشته باشد′
وقتی نخواست اروم بکش کنار !
غم انگیز است اگر تورا نخواهد . .
مسخره است اگر نفهمی . .
احمقانه است اگر اصرار کنی .!
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هیچ درختی به خاطر پناه دادن به پرنده ها بی بار و برگ نشده، تکیه گاه باشیم،مهربونی سخت نیست:))!
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›