eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‏انگار تمام آنچه دوست داشته‌ام، از من دزدیده‌اند و حتی اگر تمام آن را به من بازگردانند، کافی نخواهد بود.
اما دردناک تر از تحمل این‌همه رنج این است که ببینی دنیا کوچک‌ترین اهمیتی هم به رنجی که می‌بری نمی‌دهد...
لطفا‌ میرید‌ خاطره‌هاتونم‌ با خودتون‌ ببرید شب‌ برا خوابیدنه . . .
‹اغمــٔـا›
تو‌مثل‌نواختن‌کلاویه‌‌های‌پیانو‌زیبایی؛
- ماهی سیاه کوچولو به خودش گفت :  مرگ خیلی آسان می‌تواند الان به سراغ من بیاید ، اما من تا می‌توانم زندگی می‌کنم .  نباید به پیشواز مرگ بروم .  البته اگر یک وقتی ناچار با مرگ روبرو شدم که می‌شوم مهم نیست . . مهم این است که زندگی یا مرگ من چه اثری در زندگی دیگران داشته باشد′
وقتی نخواست اروم بکش کنار ! غم انگیز است اگر تورا نخواهد . . مسخره است اگر نفهمی . . احمقانه است اگر اصرار کنی .!
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هیچ درختی به خاطر پناه دادن به پرنده ها بی بار و برگ نشده، تکیه گاه باشیم،مهربونی سخت نیست:))!
هدایت شده از ‹اغمــٔـا›
سلام اغما میخواد دومین تقدیمیش رو بده . . اینجوریه که این پیام رو فور میکنین و ما با توجه به وایب چنلتون یه آهنگ تقدیمتون میکنیم . اگه مایل به دریافت تقدیمی هستین این پیام رو کنید و تا قبل دادن تقدیمی پاک‌ نکنید💙🎼! لینک چنلتون رو در اینجا بفرستین.
سلام
میگفت درست می‌شود . . گفتمش پس کی ؟ گفت زمانی كه دیگر درست شدنش حالمان را خوب نمی‌کند‌!