eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
خسته‌ایم و آرزده دل از هرچه هست و نیست.
قلب خاطرات بد را کنار میزند و خاطرات خوش را جلوه میدهد ، و درست از تصدیق همین فریب است که میتوانیم گذشته را تحمل کنیم ...!
به درون خویش سقـوط می‌کنم،اما به انتهـا نمی‌رسم .
میگفت: چیزای زیادی از دنیا نخواستیم، همونا هم نشد:)
‹اغمــٔـا›
شبیه بغض نوزادی که ساعت هاست می‌گرید پُر از حرفم کسی اما زبانم را نمی فهمد . .
حرف دل را به که گویم که نکوبد بر سرم؟ همه اول به تسلی و به آخر زخم اند . .
آدما همیشه منتظرن؛ منتظر یه روز که اتفاق بیوفته... ممکنه اون روز هرگز نرسه و اون اتفاق نیوفته. و تنها چیزی که میدونم ، اینکه آدم تو انتظار ذره ذره خودشو از دست میده .
کاش‌ ناشناخته‌ می‌ماندند‌؛ آدم‌هایی‌ که‌ فکر می‌کردیم‌ بهترین‌اند . . آن‌هایی‌ که‌ رویِ‌ معرفتشان‌ حساب کرده‌‌ بودیم، کاش‌ سر از کارشان‌ در نمی‌آوردیم آن‌ رویِ‌ سکه‌شان‌ را‌ نمی‌دیدیم، نقابشان‌ را‌ کنار‌ نمی‌زدیم، کاش‌ تصوراتمان‌ را‌،اعتمادمان‌ را،آرامشمان‌ را، خراب‌ نمی‌کردیم .!
زمان همه چیزو درمان میکنه، ولی اگر خود زمان مریض باشه چی؟
خداروشکر دیگه هیچی نمیتونه بهم آسیب روحی بزنه، چون دیگه روحی نمونده که بخواد آسیب ببینه...
به نوعی از خستگی انگار دچارم که با خواب و استراحت رفع نمی‌شه .