eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
رفت روی تخت و خوابید؛ غمش هم جای دیگری نداشت برود، کنارش دراز کشید !
آغوش رایگان... !'
کس ندانست که چون زخم جگر سوزٍ نهانی سوختم سوختم از حسرت و لب باز نکردم . ‌. .
حالم را نپرس از من تا حال خوب مسافت زیادی باقیست برسم خبر می‌دهم... !
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
و گریستم به یادِ تمام رویاهایی که تا میخواستیم نوازششان کنیم پژمردند:))!
سلام
گفت:اگر بروم چه؟ گفتم:آنگاه تو اولین وطنی هستی که ساکنش را ترک میکند...
واژه‌هایم را در دهانم به دار آویخته‌اند !.
خب حداقل بیا و خودت به این قلبم بفهمون که دیگه رفتی و نیستی بعد دوباره برو:)))
فکر می‌کنید آدم از چی می‌میرد؟ از گرسنگی؟ از سیگار؟ از غصه؟! نه؛ آدم از بی‌امیدی می‌میرد. از اینکه هرروز صبح چشم‌هایش را باز کند و نداند چرا باید از جایش بلند شود.