‹اغمــٔـا›
حرف دل را به که گویم که نکوبد بر سرم؟ همه اول به تسلی و به آخر زخم اند . .
درد یعنی بروی دردسرش کم بشود
بشوی عابر آوارهی افکار خودت . .
هر چند خودکشی راهحل به شمار نمیآید، فکر کردن به آن موقتاً انسان را تسکین میدهد. صادق باشیم: گاهی برای گذر از یک روز دردناک یا یک شب هولناک کمک میکند. امید داشتن به اینکه میتوانیم زندگی را رها کنیم از سختی آن میکاهد.
‹اغمــٔـا›
اونجا که بهروز وثوقی میگه: ما اونجوری که دلمون میخواست زندگی نکردیم، اونجوری زندگی کردیم که مجبور بو
اونجا که سالار عقیلی میگه:
غمِ این دل مگر یکی و دوتاست!