eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
وصیت کرده ام بعد از مرگم، دوفنجان چای هم دفن کنن شاید صحبت های من با خدا به درازا کشید به هرحال دلخوری ها کم نیست از بندگانش همان هایی ک بی اجازه وارد شدند خودخوانه قضاوت کردند بی مقدمه شکستند و بی خداحافظی رفتند .
‏تو منزوی و بی‌حوصله نیستی، رفتارای تکراریِ آدما حوصله‌ سَربَرَن...
چون صبرت زیاد بود، گمان کردند چیزی حس نمی‌کنی .
میلِ سخن نداشت، افسوس خورده بود .!
کاش التیام پیدا کنی؛ از آنچه که به هیچکس درباره‌ش نمیگی.
کاش میشد آدم اندوه را از پنجره بیرون بریزد:))))
یه نفر تو خیابون داد زد "بسه دیگه". مهم نیست منظورش در مورد چه چیزی بود ولی این کامل و دقیق ترین حرفی بود که میشد برای تمام امور گفت.
فقط بخاطر تشنگی نباید زهر خورد ؛
در اعماق تاریکی؛ در انتظار نور...
مدت خیلی زیادی هر جا رفتم گفتم تنهایی اونقدرا هم مسئله ی وحشتناکی نیست و آدم خودش به تنهایی هم میتونه خوشحال باشه همیشه. خب من چرت گفتم. بعد یه مدت تنها بودن، دیگه نمیشه خوشحال بود. فقط میشه تنها بود...همین‌