eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
مدت خیلی زیادی هر جا رفتم گفتم تنهایی اونقدرا هم مسئله ی وحشتناکی نیست و آدم خودش به تنهایی هم میتونه خوشحال باشه همیشه. خب من چرت گفتم. بعد یه مدت تنها بودن، دیگه نمیشه خوشحال بود. فقط میشه تنها بود...همین‌
نه میشه مُرد نه میشه زندگی کرد.
میگفت: من هیچوقت نفهمیدم وقتی حالم بده چطوری باید درخواست کمک کنم؛ معمولا تو حال بد فقط غیب میشم و وقتی حالم خوب شد برمیگردم .
و تو توصیف حالم را از چشم های بی روحم بخوان ..
من واقعن خیلی آدم خلاقیم؛ هرروز واسه خودم مشکلات جدید خلق میکنم.
آدما رو نباید با خودشون تنها گذاشت انقدر فکر می‌کنن درمورد همه‌چی، نجات دادنشون خیلی سخت میشه ..
میگفت: اگه مردم بدونید قبل مرگم برای خودم خیلی گریه کردم .
دیدین چقدر زود فراموش میشیم؟ حالا بخوابین...
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
تو فکر میکنی همه قلبشون مثل خودته همینم باعث شده دمار از روزگارت دربیارن:))!
سلام