مدت خیلی زیادی هر جا رفتم گفتم تنهایی اونقدرا هم مسئله ی وحشتناکی نیست و آدم خودش به تنهایی هم میتونه خوشحال باشه همیشه. خب من چرت گفتم. بعد یه مدت تنها بودن، دیگه نمیشه خوشحال بود. فقط میشه تنها بود...همین
میگفت: من هیچوقت نفهمیدم وقتی حالم بده چطوری باید درخواست کمک کنم؛ معمولا تو حال بد فقط غیب میشم و وقتی حالم خوب شد برمیگردم .
آدما رو نباید با خودشون تنها گذاشت انقدر فکر میکنن درمورد همهچی، نجات دادنشون خیلی سخت میشه ..
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
تو فکر میکنی همه قلبشون مثل خودته همینم باعث شده دمار از روزگارت دربیارن:))!